Performancing Metrics

پاکستان بار دیگر با دسترسی کنسولی هند به یک فرد متهم به جاسوسی مخالفت کرد | اتاق خبر
کد خبر: 348450
تاریخ انتشار: 15 خرداد 1395 - 23:27
منابع دولتی پاکستان روز شنبه اعلام کردند که این کشور تصمیم گرفته است اجازه دسترسی کنسولی به یک تبعه هندی بازاداشت شده به اتهام جاسوسی را به دولت هند ندهد.

اتاق خبر - اسلام آباد در فروردین ماه سال جاری ادعا کرد که یک تبعه هندی به نام 'کلبوشن یادیو' را در ایالت بلوچستان به جرم جاسوسی دستگیر کرده و این فرد به فعالیت های جاسوسی خود اعتراف کرده است.
دولت هند ضمن تایید اینکه فرد یاد شده یک تبعه هندی است، بارها از پاکستان خواسته است تا برای بررسی ادعاهای این کشور درباره اتهامات جاسوسی مطرح شده علیه این فرد، اجازه دسترسی کنسولی به او را برای هند فراهم کند.
دولت هند ادعای پاکستان را مبنی بر جاسوسی بی اساس می داند و اعلام کرده است که پاکستان باید طبق مقررات دیپلماتیک و بین المللی، دسترسی کنسولی به این فرد را برای هند فراهم کند.
به گزارش شبکه های خبری پاکستان، منابع دولتی پاکستان امروز اعلام کردند که این کشور تصمیم دارد مدارک دال بر جاسوس کلبوشن یادیو را به مجامع ذیربط بین المللی از جمله سازمان ملل و برخی کشورها ارائه دهد.
این منابع همچنین گفتند که پاکستان قصد دارد جزئیات مربوط به جاسوسی کلبوشن یادیو را در اختیار سفیران کشورهای مختلف مقیم پاکستان قرار دهد.

ایرنا

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید