Performancing Metrics

پور محمدی مدیریت شبکه سه سیما را بر عهده گرفت | اتاق خبر
کد خبر: 348463
تاریخ انتشار: 16 خرداد 1395 - 03:18
با حکم معاون سیما:
معاون سیمای سازمان صدا و سیما در حکمی علی اصغر پورمحمدی را به سمت مدیر شبکه سه منصوب کرد.

اتاق خبر - از روابط عمومی صدا و سیما، مرتضی میرباقری معاون سیمای سازمان صدا و سیما سکان شبکه سه سیما را بار دیگر به پورمحمدی سپرد.
در این حکم انتصاب از شبکه سه سیما به عنوان شبکه تخصصی ورزش، مسابقات و سرگرمی یاد شده است که تولید تأمین و پخش برنامه‌های مفید مفرح و پرنشاط را بر اساس اهداف کلان رسانه و عنایت به مؤلفه های دین، آگاهی، اخلاق و امید در همه قالب‌های برنامه‌سازی بر عهده دارد.
میرباقری در این حکم از مدیر جدید شبکه سه سیما خواست با توکل به خداوند بزرگ و بهره‌گیری از تجارب اهل نظر و تجربه برای ساخت و پخش برنامه‌های مفید و اثرگذار برای عموم مخاطبان به ‌ویژه جوانان عزیز ایران اسلامی اهتمام ویژه داشته باشد.
معاون سیما در پایان این حکم از تلاش‌های سیدغلامرضا میرحسینی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، علی اصغر پورمحمدی متولد ۱۳۳۶ در رفسنجان، دارای مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات و دکترای جامعه‌شناسی از دانشگاه اصفهان است.
پورمحمدی از سال ۸۲ تا 91 مدیر شبکه سوم سیما بود. وی در آبان‌ماه ۹۳ و با حکم محمد سرافراز به معاونت سیمای سازمان صدا و سیما منصوب و جایگزین علی دارابی شد و تا چندی پیش این مسئولیت را برعهده داشت.
پورمحمدی سابقه مدیریت شبکه پنج سیما را نیز در کارنامه خود دارد و در مقطعی قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از رفتن از تلویزیون بین سال های 91 تا 93 بوده است.

ایرنا

94110

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید