Performancing Metrics

مایکروسافت سرویس های ایمیل Outlook و Calendar خود را به هولولنز می آورد | اتاق خبر
کد خبر: 348488
تاریخ انتشار: 16 خرداد 1395 - 07:39
کسانی که تمایل داشته باشند از تجربه واقعیت افزوده به سبک مایکروسافت بهره ببرند، می بایست ۳ هزار دلار بابت خرید نسخه توسعه دهندگان هولولنز بپردازند.

اتاق خبر - اما بعد از عرضه نسخه مخصوص کاربران، شما می توانید ایمیل ها و قرارهای کاری خود را نیز روی این ابزار واقعیت افزوده جذاب مدیریت کنید.

شرکت مایکروسافت به تازگی از نسخه مخصوص هولولنز سرویس های Outlook Mail و Calendar خود رونمایی کرده است. بنابراین برای دسترسی به ایمیل ها و تقویم خود، دیگر لازم نیست که این سرویس ها را روی مرورگر اینترنت هولولنز باز کنید.

مایکروسافت می گوید که این دو اپلیکیشن با استفاده از پلتفرم یکپارچه ویندوز (Universal Windows Platform) طراحی شده و قابلیت اجرا بر روی تمام دیوایس های مبتنی بر ویندوز ۱۰ را دارا هستند. از آنجا که واقیعت مجازی و واقعیت افزوده به جزئی از پلتفرم ویندوز تبدیل شده اند، بنابراین پورت کردن اپ های مختلف برای هولولنز به راحتی انجام می گیرد.

برای دسترسی به این اپلکیشن ها کافیست تا از طریق هدست واقعیت افزوده خود به Windows Store مراجعه کرده و آنها را دانلود نمایید. تصور می شود که این اپ ها در آینده برای دیگر ابزارهای هولوگرافیک ویندوزی نیز قابل استفاده باشند.

دیجیاتو

94110

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید