Performancing Metrics

انصاری: از کودکی عاشق پرسپولیس بوده‌ام | اتاق خبر
کد خبر: 348760
تاریخ انتشار: 17 خرداد 1395 - 07:22
«امیدوارم شایسته این پیراهن باشم»
بازیکن جدید پرسپولیس می‌گوید از کودکی عاشق این تیم بوده و پوشیدن پیراهن پرسپولیس برای او یک افتخار است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ساسان انصاری پس از عقد قرارداد 2 ساله با پرسپولیس اظهار کرد: حدود 7 سال در باشگاه فولاد خوزستان حضور داشتم و از تیم نوجوانان تمام تلاش خودم را کردم. پس از 7 سال، سال گذشته توانستم توانایی‌های خودم را به نمایش بگذارم و فصل خوبی از نظر عملکرد فردی داشتم.

او اضافه کرد: این موضوع باعث شد که من دیده شوم و پس از اینکه چند پیشنهاد از سوی باشگاه‌های لیگ برتری زمانی که پیشنهاد پرسپولیس بزرگ با هواداران میلیونی‌اش به دستم رسید، لحظه‌ای درنگ نکردم و بدون فکر کردن پیشنهاد این تیم را پذیرفتم. همه می‌دانند که پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیاست و افتخار می‌کنم که برای این تیم بازی کنم.

بازیکن جدید پرسپولیس با بیان اینکه از کودکی عاشق این تیم بوده، گفت: از کودکی عاشق پرسپولیس بودم و می‌توانستم مدارک آنها را ارائه کنم. آرزو داشتم روزی بازی‌های این تیم را از نزدیک ببینم اما الان سعادتی نصیبم شده که برای تیم محبوبم بازی کنم. امیدوارم شایسته این پیراهن باشم.

انصاری درباره پست بازی خود نیز خاطرنشان کرد: در دو فصل اخیر در پست هافبک چپ و راست و هافبک تهاجمی بازی کرده‌ام و عمدتا در پست‌های هجومی به میدان رفتم.

او ادامه داد: در لیگ پانزدهم در بیست و هشت بازی به میدان رفتم که حاصل آن 9 گل زده و 4 پاس گل بود. در جام حذفی هم 4 گل و 2 پاس گل را در کارنامه داشتم.

بازیکن پرسپولیس درباره کار با برانکو ایوانکوویچ گفت: این مربی را دورادور می‌شناسم و تعریف و تمجیدهای کارشناسان را از او شنیده‌ام. برانکو مربی باشخصیتی است و این را در سابقه و عملکرد خود نشان داده است. برای من افتخار بزرگی است که شاگردی برانکو را بکنم و در دو سال اخیر هم با یک مربی کروات توانا به نام دراگان اسکوچیچ کار کرده‌ام.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید