Performancing Metrics

از عملکرد تیم در غرب‌آسیا شگفت زده‌ شدم | اتاق خبر
کد خبر: 349023
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395 - 05:16
باوئرمان:
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران درباره وضعیت ملی‌پوشانش با رسانه‌های فیلیپینی صحبت کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دیرک باوئرمان در جریان اردوی تیم ملی در فیلیپین گفت و گویی با رسانه‌های این کشور انجام داده از وضعیت تیمش صحبت کرده‌ است.

او درباره برنامه‌اش در فیلیپین گفت: بازی تدارکاتی با فیلیپین به سود تیم ما خواهد بود چراکه در مسیر آماده‌سازی‌مان است و فرصتی در اختیار بازیکنان جوان ما قرار می‌دهد تا رقابتی خوب داشته باشند. مطمئن هستم بازیکنانم به خوبی برابر فیلیپین رقابت خواهند کرد و برنده هم خواهند شد. احترام زیادی برای تیم فیلیپین قائل هستم؛ همچنین برای سرمربی این تیم.

باوئرمان افزود: مطمئنا بازی با این تیم آنهم با حمایت هوادارانشان دشوار خواهد بود اما باور دارم که بازیکنان جوان ایران با تمام تلاش مبارزه می‌کنند. انگیزه خوبی دارند و دراین دو بازی با کمترین اشتباهی رقابت خواهند کرد.

رسانه های فیلیپینی درباره تغییرات تیم ملی سوال کردند که باوئرمان پاسخ داد: ترکیبی بسیار متفاوت نسبت به سال قبل داریم. میانگین سنی تیم ایران در جام ملت‌های سال گذشته از همه تیم‌ها بیشتر بود اما امسال ما تغییراتی داشتیم. ستاره‌هایی که سال قبل در ترکیب بودند مثل صمد نیکخواه بهرامی و مهدی کامرانی را در تیم نداریم و با جوانان ایران به فیلیپین آمدیم. نسل خوبی در بسکتبال ایران وجود دارد که می‌خواهند خودشان را نشان دهند. این بازیکنان جوان اکنون پرچم‌دار بسکتبال ایران هستند و اندک اندک می‌توانند جا پای بزرگان بسکتبال بگذارند.

باوئرمان با توجه به شرایط سال جاری برای بسکتبال تاکید کرد: این تغییر لازم بود و ما تصمیم گرفتیم امسال این کار را انجام دهیم چون بهترین زمان بود. اکنون بر این موضوع تمرکز داریم. از عملکرد بازیکنانم در غرب‌آسیا شگفت زده شدم چون خیلی خوب کار کردند. با اینکه جوانان همیشه نوسان دارند اما ایران با ثبات خوبی رقابت کرد.

او با بیان این مطلب که حامد حدادی به دلیل برخی کارهای شخصی همراه تیم ملی در فیلیپین حضور ندارد نیز تصریح کرد: بازیکنان ایران باهوش هستند و در انتقال توپ عملکردشان مناسب است. به خوبی می‌دانند چطور بسکتبال بازی کنند و از نظر فیزیکی هم مناسب هستند که این برایمان یک امتیاز است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید