Performancing Metrics

چاههای غیر مجاز و پروژه های آبی استان قزوین بسرعت تعیین تکلیف شود | اتاق خبر
کد خبر: 349061
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395 - 09:10
استاندار قزوین گفت: در اجرای طرح های آب استان در حوزه اقتصاد مقائمتی جدی هستیم و ضمن تعیین تکلیف چاههای غیرمجاز تا پایان آبانماه طرح های مهم این صنعت بسرعت باید اجرایی شود.

اتاق خبر:فریدون همتی دوشنبه شب در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: اجرای پروژه های صنعت آب و برق برای ما بسیار مهم است و باید بسرعت برای عملیاتی شدن آنها اقدام شود.

وی افزود: تعیین تکلیف حدود ۱۰۰۰ حلقه چاه غیرمجاز در استان باید تا پایان آبان ماه مشخص شود و سپس طرح انتقال اب سد طالقان برای تامین اب شرب شهرهای آبیک و قزوین بسرعت در فاز اجرایی قرار گیرد.

۱۰۰ میلیارد تومان برای انتقال آب سد طالقان به قزوین

همتی بیان کرد: هرچند با کمبود اعتبارات مواجهیم اما به دلیل اهمیت تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت و خدمات در اجرای طرح های آبی تاکید جدی داریم.

وی اظهارداشت: طرح انتقال ۶۰ میلیون مترمکعب آب از سد طالقان بسیار مهم است و باید سرعت کار بیشتر شود که در این راستا آمادگی داریم با اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اجرای طرح را سبرعت انجام دهیم.

استاندار گفت: از مدیران آب منطقه ای و آب و فاضلاب استان انتظار داریم اجرای طرحهای انتقال آب از سد طالقان، بستن چاه های غیرمجاز، ساخت تصفیه خانه، تامین آب شرب، کشاورزی و صنعت  را در اولویت برنامه های خود قرار دهند و با پیگیری جدی امور نسبت به عملیاتی شدن سریعتر کارها اقدام کنند.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید