Performancing Metrics

زیباترین جزایر خصوصی جهان | اتاق خبر
کد خبر: 349292
تاریخ انتشار: 18 خرداد 1395 - 15:57
بیشتر جزایر به دلیل طبیعت بکر و دور از دسترسشان طرفداران زیادی دارند. برخی به قدری عاشق چنین مکان‌هایی هستند که مبالغ هنگفتی برای خریدشان صرف می‌کنند تا مالک آن‌ها شوند.

اتاق خبر: جزایری که در ادامه خواهید دید، همگی با مبالغ بسیار بالا خریداری شده‌اند و برخی از آن‌ها اجاره هم داده می‌شوند.

لانای

لانای

لری الیسون، مدیر عامل پیشین اوراکل، ۴۶ میلیارد دلار سرمایه دارد و اخیرا مقداری از آن را صرف خرید یکی از جزایر هاواییکرده است. او قصد دارد یک جامعه‌ی‌ تماما سبز و طبیعت‌دوست در این جزیره ایجاد کند.

لائوکالا

لائوکالا

دیتریش ماتسیتس به اندازه‌ای از ردبول درآمد دارد که بخشی از آن را صرف خرید یک جزیره در فیجی کند. او از این جزیره استفاده نمی‌کند و آن‌ را برای اجاره به مسافران متمول کنار گذاشته است. در این جزیره یک زیردریایی دو نفره و یک ویلا وجود دارد که برای اقامت در آن باید ۳۵۰۰ دلار برای هر شب پرداخت کرد. این جزیره تا کنون میزبان مشاهیری چون ال مکفرسون برای مراسم عروسی‌اش بوده است.

ولا

ولا

ولا در مالدیو واقع شده است. این جزیره دارای یک زمین گلف، زمین تنیس، اسپا و چندین رستوران است و ظرفیت میزبانی از ۸۰ میهمان را دارد. برای اقامت در این جا باید در ازای یک شب ۱/۱۸ میلیون دلار پرداخت کنید. البته هر دوره‌ی اقامتی نباید بیشتر از ۶ شب باشد.

نورث آیلند

نورث آیلند

برای دیدن نورث آیلند باید به سیشل بروید. جایی که از آن به‌عنوان یکی از رومانتیک‌ترین مکان‌های دنیا یاد می‌کنند. در واقع این جزیره یک مقصد رویایی برای ماه عسل است. افراد مشهوری چون پرنسس کیت و پرنس ویلیام، جورج کلونی و امل علم‌الدین ماه عسل خود را در این جا گذرانده‌اند. در جزیره یک اسپا، استخر و باشگاه وجود دارد و برای هر شب اقامت باید ۷۵۰۰۰ دلار بپردازید. بعلاوه این جزیره ظرفیت ۲۲ نفر را دارد.

آریارا

آریارا

تمام هشت ویلای واقع شده در جزیره‌ی آریارا در فیلیپین، منظره‌ی رو به اقیانوس دارند. مهمانان این جزیره می‌توانند از فعالیت‌های آبی مثل غواصی و اسکی روی آب نهایت لذت را ببرند. برای اجاره‌ی جزیره باید مبلغ ۵۰۰۰ دلار بپردازید.

ایسلا د سا فرادورا

ایسلا د سا فرادورا

یک ریزورت ۱۴ هکتاری در این جزیره‌ی اسپانیایی تقریبا همیشه آفتابی  واقع شده است. اجاره‌ی هفتگی آن فقط ۲۳۰۰۰۰ دلار است و اگر هم علاقه دارید آن را بخرید با مبلغی کمتر از ۴۰ میلیون دلار مال شما خواهد شد.

دارک آیلند

دارک آیلند

عبارت (مثل یک شاه زندگی کن) زمانی که وارد این جزیره می‌شوید به تحقق می‌پیوندد. قلعه‌ی سینجر با قدمت صد ساله در این جزیره واقع شده است. این قلعه استراحتگاه شکاری مدیر عامل کارخانه‌ی تولید چرخ خیاطی سینجر بوده و در حال حاضر برای فروش گذاشته شده است.

تاگوماگو

تاگوماگو

حریم شخصی به معنای واقعی کلمه در این جزیره‌ی اسپانیایd قابل لمس است. در ویلاها تنها ۱۰ نفر می‌توانند اقامت داشته باشند. چندین منطقه‌ی حفاظت شده‌ی طبیعی و مخصوص پرندگان وجود دارد که می‌توان با تماشای آن‌ها نهایت لذت را تجربه کرد. بعلاوه هلیکوپتر خصوصی هم برای مهمانان ویژه قابل دسترس است.

کوکوپرایو

کوکوپرایو

به مالدیو بروید تا این بهشت گرمسیری را از نزدیک ببینید. در این جزیره یک اقامتگاه بزرگ اصلی و پنج خانه برای اقامت ۱۲ نفر تعبیه شده است.

پیتر آیلند

پیتر آیلند

یکی از جزایر ویرجین بریتانیا بوده که مجهز به یک اسپای بسیار بزرگ است و ظرفیت میزبانی از ۱۰۰ نفر مهمان را دارد. انواع تجهیزات ورزش‌های آبی هم برای مهمانان قابل دسترس است.

کایو اسپانتو

کایو اسپانتو

تعداد خدمه‌ی این جزیره برای سرویسدهی دو برابر تعداد مهمانان است. در این جزیره که در بلیز واقع شده است به هر مهمان یک واکی تاکی داده می‌شود تا در صورت نیاز خدمه را فرا خواند. شش ویلای حداقل ۴۵۷ مترمربعی هم برای اجاره وجود دارد.

تتیاروآ

تتیاروآ

جزیره‌ی پلینزی فرانسه متعلق به پسر مارلون براندو است. او در این جزیره تا پیش از اینکه ریزورت لوکس براندو راه‌اندازی شود تنها سکنه بود. در این ریزورت مهمانان می‌توانند از خدماتی چون استفاده از اسپا، رستوران و هر امکاناتی که فکرش را بکنید بهره‌مند شوند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید