Performancing Metrics

رهبر دمکرات های مجلس آمریکا از کلینتون حمایت کرد | اتاق خبر
کد خبر: 349402
تاریخ انتشار: 19 خرداد 1395 - 11:15
در پی انتشار گزارش آسوشیتدپرس مبنی بر کسب آرای ایالتی (دلیگیت) کافی از سوی کلینتون برای نامزدی رسمی حزب دمکرات، نانسی پلوسی رهبر اقلیت دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا نیز رسما حمایت خود را از او اعلام کرد.

اتاق خبر - پایگاه خبری آسوشیتد پرس شب گذشته اعلام کرد که هیلاری کلینتون در پی پیروزی در رای گیری های مجمع الجزایر پورتوریکو به تعداد دلیگیت های لازم برای کسب نامزدی حزب دمکرات در انتخابات ریاست جمهوری این کشور دست پیدا کرده است.

نانسی پلوسی رهبر اقلیت دمکرات مجلس نمایندگان آمریکا صبح سه شنبه در حالی که هنوز رای گیری های مقدماتی در دو ایالت کالیفرینا و نیوجرسی به پایان نرسیده در گفت وگو با شبکه خبری ا.بی.سی رسما حمایت خود از کلینتون را اعلام کرد.
وی در این گفت وگو خود را یک رای دهنده ایالت کالیفرنیا خواند و گفت که با افتخار از کلینتون برای ورود به کاخ سفید آمریکا حمایت خواهد کرد.
رهبر دمکرات های آمریکایی در عین حال به این نکته نیز اعتراف کرد که هنوز رای گیری ها در ایالت کالیفرنیا به پایان نرسیده و تا زمانی که نتایج این رای گیری ها رسما اعلام نشده قطعیتی در این موضوع وجود نخواهد داشت.
پلوسی در ادامه با اشاره تلویحی به احتمال این که کلینتون، الیزابت وارن سناتور ایالت ماساچوست آمریکا را به نامزدی معاونت خود انتخاب کند، گفت که آمریکا تا کنون همیشه دو مرد را در مقام ریاست جمهور و معاون او به کاخ سفید فرستاده و از نظر او حضور دو زن در کاخ سفید یک تحول شگفت انگیز خواهد بود .
رهبر اقلیت دمکرات آمریکا شب گذشته با صدور بیانیه ای که به رسانه ها ایمیل شد، 'عزم راسخ ' کلینتون به کمک به کودکان، خانواده های پر تلاش آمریکایی و آینده ای روشن برای کشورش را ستود و از حامیان برنی سندرز خواست تا حالا که رقابت ها از نظر او به پایان رسیده به 'زیر چادر حزب ' برگردند و از کلینتون حمایت کنند.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید