Performancing Metrics

اعزام تیراندازان المپیکی در آستانه لغو | اتاق خبر
کد خبر: 349417
تاریخ انتشار: 19 خرداد 1395 - 12:38
چند ساعت مانده به پرواز؛
دبیر فدراسیون تیراندازی می گوید اگرچه بلیت سفر تیراندازان به مسابقات فرانسه آماده شده است اما اگر دیگر هزینه های این سفر فراهم نشود اعزام لغو خواهد شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، نواب نوری در خصوص شرایط اعزام ملی پوشان تیراندازی به مسابقات فرانسه تصریح کرد: بلیت سفر تیراندازان به فرانسه تهیه شده است و در حال حاضر وزات ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به دنبال تامین مابقی هزینه ها هستند. اگر این هزینه تا بامداد فردا تامین نشود سفر المپیکی ها به فرانسه لغو می شود. این مسابقات رقابتی اروپایی با حضور بیشتر دارندگان سهیمه المپیک ریو است و می تواند باعث آمادگی هر چه بیشتر ملی پوشانمان شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط شما همچنان به کسب سهمیه المپیک در تیراندازی امید دارید؟ گفت: ما ورزشکاران بسیار خوبی داریم و در حال حاضر نیز فقط به عملی کردن برنامه هایمان فکر می کنیم. تنها توقع و انتظار ما از مسئولان این است که دو اعزام ما سر وقت انجام شود و به غیر از آن هیچ چیز دیگری نمی خواهیم.

دبیر فدراسیون تیراندازی در خصوص مشکل مالی پرداخت قرارداد «لازلو» سرمربی تیم ملی نیز خاطرنشان کرد: لازلو از پرداخت دستمزد خود ناراضی است. این موضوع را نیز در جلسه وزات ورزش عنوان کرده ایم. معتقدم وقتی مربی روحیه نداشته باشد دیگر نمی توان از ورزشکار نیز انظاری داشت. امیدورام با حمایت مسئولان همه مشکلات حل شود و تیراندازان نیز در المپیک نتیجه بگیرند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید