Performancing Metrics

کشف ۲۳ تن پوشاک قاچاق در سیرجان | اتاق خبر
کد خبر: 349605
تاریخ انتشار: 20 خرداد 1395 - 04:07
دبیرخانه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان از کشف یک محموله بزرگ پوشاک قاچاق در شهرستان سیرجان خبر داد.

اتاق خبر: با رویکرد مبارزه با قاچاق سازمان‌یافته و شناسایی و انهدام شبکه‌های اصلی توزیع غیرقانونی کالا در کشور، عوامل مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی استان کرمان با فعال کردن یک شبکه خبری و رصد شبانه‌روزی فعالیت‌های واردکنندگان عمده کالای قاچاق سرانجام موفق به شناسایی یک شبکه بزرگ قاچاق در پوشش انتقال کالا با اسناد ترانزیت داخلی از شهرستان بندرعباس به تهران شدند.

در همین رابطه مأموران انتظامی شهرستان سیرجان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس آگاهی استان کرمان ضمن رصد مسیر تردد یک محموله بزرگ پوشاک خارجی قاچاق پس از اطمینان از ورود به حوزه استحفاظی شهرستان سیرجان، یک دستگاه خودروی سنگین مظنون به حمل کالای قاچاق را توقیف و مورد بازرسی قرار دادند.

پس از بررسی پروانه ترانزیتی و فک پلمپ در حضور نماینده گمرک، با احراز حمل کالای قاچاق توسط خودرو در بازرسی از آن 9 هزار و 214 عددانواع پوشاک تولید کشورهای چین، هند و تایوان، 560 عدد کیف زنانه و 358 جفت انواع کفش خارجی کشف شد.

بر اساس این گزارش پرونده‌ای به ارزش تقریبی 27 میلیارد و 600 میلیون ریال در این خصوص تشکیل و متهمین برای انجام اقدامات تکمیلی و شناسایی مالک اصلی کالا با صدور وثیقه 60 میلیارد ریالی تحویل زندان سیرجان شدند.

منبع:ایلنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید