Performancing Metrics

حمایت از دولت و ملت سوريه در مقابل تروریسم را وظیفه خود می‌دانیم | اتاق خبر
کد خبر: 350076
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1395 - 04:44
سردار دهقان در دیدار وزیر دفاع سوریه:
وزیر دفاع گفت: بر اساس خواست دولت قانونی سوریه حمایت از دولت و ملت این کشور در مقابله با تروریسم را وظیفه خود می‌دانیم.

به گزارش اتاق خبر، در حاشيه نشست سه جانبه ایران، روسیه و سوریه ویژه مبارزه با تروریسم که در تهران برگزار شد، سردار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران و فهد جاسم الفريج وزير دفاع جمهوري عربي سوريه با يكديگر دیدار و پیرامون مسائل دو جانبه و منطقه ای گفتگو کردند.

در این دیدار وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی با اشاره به اینکه اقدام قاطع و تمام كننده بر عليه تروریسم و استقرار صلح و ثبات در منطقه و جهان سياست هاي اعلامي و اعلاني ایران به شمار می رود، گفت: بر اساس خواست دولت قانوني اين كشور حمایت از دولت و ملت سوريه در مقابله با تروریسم را وظیفه خود می دانیم.

سردار دهقان با تاکید بر عزم راسخ جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و حمایت از کشورهای قربانی تروریسم و تداوم ارائه کمک های همه جانبه از جمله مشاوره نظامی، امداد رسانی و سایر کمک های بشردوستانه به مردم سوریه و فراهم کردن زمینه بازگشت آوارگان جنگی خاطر نشان کرد:اين اقدامات براي استقرار صلح، ثبات و امنيت در منطقه مي باشد.

وزير دفاع جمهوري اسلامي ايران اقدام مشترك دو كشور ايران و سوريه در مبارزه با تروريسم را از مصاديق نبرد حق عليه باطل ذكر كرد و افزود: انشالله با هوشياري، وحدت، قاطعيت و سرعت عمل بيشتر محور مقاومت شاهد تحقق وعده الهي "ان تنصرالله ينصركم و يثبت اقدامكم " باشيم.  

وزير دفاع سوريه:اگر حمايت ايران نبود در مقابله با تروريسم موفقيتي نداشتيم

وزیر دفاع سوریه نیز در این دیدار طی سخنانی با ابلاغ سلام های گرم رئیس جمهور، نیروهای مسلح و ملت سوریه به رهبری، رئیس جمهور، نیروهای مسلح و ملت بزرگ ایران و قدردانی رهبران سیاسی-نظامی سوریه از حمایت و کمک های جمهوری اسلامی ایران گفت:خون شهدای ایران و در هم آمیختن آن با خون شهدای سوری بي ترديد موجب شکست تروریسم و پیروزی محور مقاومت خواهد شد.

وی با اشاره به حمایت هاي آمریکا، ترکیه و برخی کشورهای خلیج فارس از تروریسم افزود:کسانی که ادعای برادری با ملت سوریه را دارند با حمايت آشكار و پنهان از گروه هاي تكفيري تروريستي  بدترين جنايات را بر ملت سوریه روا مي دارند.

وزیر دفاع سوریه تصریح کرد: رهبری، ملت و نیروهای مسلح سوریه مصمم هستند با کمک كشورهاي دوست و همسو سوريه را از شر تروريست هاي جنايتكار و حاميان آنان نجات دهند.
سپهبد فهد جاسم الفریج با قدردانی از ابتکار جمهوری اسلامی ایران در برگزاری نشست سه جانبه اظهار امیدواری کرد : با هماهنگی هایی که در این گونه نشست ها صورت می گیرد شاهد تقویت و انسجام هرچه بیشتر محور مقاومت در نبرد با تروریست های تکفیری باشیم.

منبع: مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید