Performancing Metrics

تشدید نظارت بر اصناف گچساران در ماه رمضان | اتاق خبر
کد خبر: 350316
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1395 - 23:30
رئیس اتاق اصناف گچساران از اجرای طرح تشدید نظارت بر اصناف این شهرستان،‌ ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

اتاق خبر:سید ناصرحسینی امروز اظهار کرد: ماه رمضان ماه ضیافت الهی و بهره‌مندی از معنویات ویژه این ماه بوده و باید زمینه برای بهره‌گیری هر چه مطلوب‌تر مردم فراهم شود.

رئیس اتاق اصناف گچساران با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار این شهرستان افزود: مرغ، برنج، شکر، روغن، خرما، گوشت و نان به عنوان اقلام پر مصرف خانوارها در امر نظارت و بازرسی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

حسینی تصریح کرد: طرح ویژه نظارت بر بازار گچساران و عرضه اقلام مورد نیاز مردم در این ماه مبارک با نظارت اکیپ‌هایی از اداره صنعت،‌ معدن و تجارت و اتاق اصناف شهرستان از ابتدای ماه رمضان آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با هدف نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی همچنین برخورد با تخلفات احتمالی اجرایی شده که همکاری مردم با بازرسان اصناف می‌تواند تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

حسینی تأکید کرد: ﮔﺸﺖ‌ھﺎی وﯾﮋه ﻣﺸﺘﺮک شبکه بهداشت و درمان، اتاق اصناف، اداره صنعت،‌ معدن و تجارت و ﺗﻌﺰﯾﺮات ﺣﮑﻮﻣﺘﯽ تا پایان ماه مبارک رمضان برپا بوده و با متخلفان برخورد لازم صورت می‌گیرد.

رئیس اتاق اصناف گچساران یادآور شد: در ماه مبارک رمضان اتاق اصناف به همراه دیگر نهادهای مرتبط با هماهنگی با برخی از فروشگاه‌های بزرگ مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان را به قیمت‌های مناسب عرضه می‌کند.

منبع:فارس

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید