Performancing Metrics

اعتراف بان‌کی‌مون به اجاره‌ای بودن سازمان ملل | اتاق خبر
کد خبر: 350386
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1395 - 04:16
کیهان مطرح کرد:
روزنامه کیهان در شماره شنبه 22 خرداد، آورد: سرانجام بان‌کی‌مون دبیر کل سازمان ملل در اقدامی بی‌سابقه، دلیل اصلی خارج کردن نام «ائتلاف سعودی» از لیست کشورهای ناقض حقوق کودکان را تهدید مالی برخی تأمین کنندگان بودجه سازمان ملل اعلام کرد تا بدین ترتیب برای نخ

اتاق خبر - این روزنامه در تیتر یک با درج عنوان واکنش مسئولان به افشاگری کیهان/برخورد با حقوق‌های نجومی؛ جدی یا نمایشی؟، نوشت: به دنبال انتشار گزارش هفته گذشته کیهان با عنوان «دغدغه معیشت مردم با حقوق 234 میلیون تومانی» که به دریافتی یک مدیر بانکی در مهر و اسفند سال گذشته پرداخته بود، رئیس مجلس و معاون اول رئیس جمهور طی دستورهای جداگانه‌ای خواستار رسیدگی به این مسئله شدند. اسحاق جهانگیری در نامه ای خطاب به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور رسیدگی موضوع را صادر و تاکید کرد: جناب آقای ربیعی، با سلام، لطفا دقیقا بررسی شود آیا این ارقام صحیح است. اگر صحیح است به چه عنوان پرداخت شده است. نتیجه را گزارش دهید. معاون اول رئیس جمهور همچنین از وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز خواسته است موضوع را بررسی و گزارش آن را ارائه دهد. از سوی دیگر رئیس دیوان محاسبات کشور نیز از دستور ویژه علی لاریجانی به این دیوان جهت بررسی حقوق‌های نجومی برخی مدیران منتسب به دولت خبر داد.
این روزنامه با انتشار عنوان کارخانه ارج پس از80 سال تعطیل شد، آورد: به دنبال تشدید مشکلات تولید در اولین تولیدکننده لوازم خانگی کشور، کارخانه ارج رسما از هفته گذشته تعطیل و ماشین‌آلات کهنه این کارخانه هم به فروش گذاشته شد تا پایان عمر نشانک 80 ساله ایرانی اینگونه رقم بخورد. به گزارش تسنیم، به روز نشدن ماشین‌آلات و انتصاب مدیران دولتی در این کارخانه باعث شد تا نتواند از پتانسیل خود برای تولید محصولات روز استفاده کند، به نحوی که در چند سال اخیر تصمیم به فروش این کارخانه گرفته شد. حتی در یک سال گذشته بخشی از این کارخانه در اختیار ایران‌خودرو قرار گرفت تا به عنوان پارکینگ خودرو از آن استفاده کند.
آمادگی توزیع 70 هزار تن مرغ و گوشت قرمز برای تنظیم بازار رمضان، عنوان دیگر این روزنامه است، در این مطلب می خوانیم: مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: آماده توزیع 70 هزار تن گوشت قرمز و مرغ در ماه رمضان هستیم و قیمت هر کیلو مرغ گرم و سرد حداکثر 6700 تومان و حداقل 5100 تومان است. علیرضا ولی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در مورد وضعیت گوشت مرغ و قیمت آن در ماه مبارک رمضان، گفت: شرکت پشتیبانی امور دام بر حسب وظیفه‌ای که در تنظیم بازار مواد پروتئینی بر عهده دارد برای تنظیم بازار محصولات گوشت و مرغ در ماه رمضان اقدامات لازم را انجام داده و هیچ مشکلی وجود ندارد.
این روزنامه با انتخاب عنوان عملیات بزرگ استشهادی در قلب تل‌آویو/4 صهیونیست به هلاکت رسیدند، نوشت: عملیات منحصر به فرد دو جوان فلسطینی در قلب تل‌آویو که به کشته و زخمی شدن دست‌کم 15 صهیونیست منجر شده در رسانه‌ها به عنوان اولین سیلی خوشامدگویی مقاومت فلسطین به وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی تعبیر شده است. عملیات شهادت‌طلبانه که چهارشنبه شب در قلب تل‌آویو انجام شد اولین عملیات مقاومت در ماه مبارک رمضان و همچنین اولین عملیات پس از تکیه «آویگدور لیبرمن» بر کرسی وزارت جنگ به شمار می‌رود. عملیاتی که صهیونیست‌ها را انگشت به دهان و شوکه و کابینه اسرائیل را وادار به تنبیه جمعی فلسطینی‌ها کرد!
این روزنامه در بخش خبر ویژه به عنوان «هراس از رشد علمی ایران و آگهی رادیو اسرائیل برای آقای «ما نمی توانیم»» پرداخت و در ستون یادداشت میهمان عنوان «حرکت تک بعدی در سیاست خارجی» را منتشر کرد.
«عراقچی: جنگ اقتصادی علیه کشور با توافق هسته‌ای خاتمه یافته است!» دیگر عنوان صفحه نخست روزنامه کیهان است.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید