Performancing Metrics

آرژانتین باارزش‌ترین تیم کوپا آمه‌ریکا | اتاق خبر
کد خبر: 350413
تاریخ انتشار: 23 خرداد 1395 - 06:06
تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا گران‌ترین است.

به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گزارش ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، 16 تیم در کوپا آمهریکا این دوره حضور دارند که آرژانتین گرانترین آنهاست. برزیل در رده دوم است و سپس اروگوئه حذف شده جای دارد.

اختلاف ارزش تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها خیلی زیاد است. آرژانتین با 580 میلیون دلار، گران‌ترین تیم است که از حضور لیونل مسی 134 میلیونی بهره می‌برد. ارزش مهاجم بارسلونا به همراه آنخل دیماریا و گونسالو ایگواین، 268 میلیون دلار است.

برزیل که پشت سر آلبیسلسته قرار دارد، ارزشش به خاطر نبود نیمار پایین آمده است. قرارداد مهاجم برزیلی بارسلونا حدود 112 میلیون دلار ارزش دارد. در نبود این بازیکن، گرانترین بازیکن تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی برزیل لوکاس مورا است. او لحظات آخر به خاطر غیبت داگلاس کاستا به تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی دعوت شد که ارزش او 39 میلیون است. دومین بازیکن گرانقیمت بازی‌های کوپا، لوییس سوارس با ارزش 100 میلیون است. پس از او نیز خامس رودریگس با 78 میلیون و الکسیس سانچس با 55 میلیون قرار دارند. ادیسون کاوانی با حضورش در تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ملی ارزش اروگوئه را بالا برده است. ارزش این تیم نزدیک به 300 میلیون است.

بولیوی اما ارزان‌ترین تیم این ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بت‌ها است. سه میلیون دلار، کل ارزش این تیم است. لوکاس مورا به تنهایی 10 برابر بیشتر از بولیوی ارزش دارد. بالاتر از آن پاناما با هشت میلیون، هائیتی 10 میلیون و پرو 18 میلیون قرار دارند. 

انتها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌م/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید