Performancing Metrics

لزوم توجه تجار زنجانی به اصول بازاریابی جهانی | اتاق خبر
کد خبر: 350739
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1395 - 06:16
نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان:
نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان بازاریابی را از اصول مورد توجه صادرکنندگان برای موفقیت در بازارهای بین‌المللی دانست

اتاق خبر: نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان بازاریابی را از اصول مورد توجه صادرکنندگان برای موفقیت در بازارهای بین‌المللی دانست و گفت: چشم‌اندازهای صادراتی زنجان در راستای اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری تدوین می‌شود.

مهدی رنگ‌رونا با اشاره به اقدامات موثر مسئولان استان در برطرف کردن بخشی از موانع صادراتی نظیر اخذ مجوز ورود موقت برای پردازش کالا به گمرک زنجان اظهار داشت: متاسفانه برخی از ایرادات گرفته شده در اقدامات کارمندان گمرک زنجان نظیر طولانی بودن پروسه صادرات کالا قالب قبول دانست چرا که صادرات کالا بخش کوچکی از وظایف گمرک است.

وی بازاریابی را از اصول مورد توجه صادرکنندگان برای موفقیت در بازارهای بین‌المللی دانست و افزود: بازارسنجی و شناسایی بازار قبل از ورود به بازارهای جهانی باید مورد توجه فعالان اقتصادی کشور و به تبع آن استان زنجان باشد.

نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان خاطرنشان کرد: چشم اندازهای صادراتی استان زنجان در راستای توجه به اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبری و تدوین برنامه‌های مشخص با هدف برطرف کردن موانع از سوی دستگاه‌های مربوطه مشخص شده است.

وی با اشاره به تشکیل جلسات با مراکز علمی و آموزشی به منظور آموزش و تربیت کادر متخصص و اپراتوراهای ماهر در رشته‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، بازرگانی و خدمات فنی ابراز کرد: در راستای اجرای وظایف و اهداف اتحادیه صادرکنندگان این افراد در تخصص‌های مورد نیاز به واحدهای مربوطه معرفی می‌شوند.

رنگ‌رونا افزود: افزایش توان علمی و تخصصی نیروهای جوان و جذب آنها به بازار کار و کمک به رفع معضل بیکاری در منطقه از دیگر اهداف ارائه آموزشهای تخصصی به فارغ‌التحصیلان در رشته‌های موردنیاز است.

وی هماهنگی با ادارات اقتصاد و دارائی، گمرک و سازمان تامین اجتماعی در زمینه خدمات و صادرات کالا در مواردی از قبیل استرداد مالیات بر ارزش افزوده، امور بیمه‌ای مربوط به پرسنل و حمل و نقل و صادرات کالا با هدف صرفه‌جویی در زمان و رفع موانع، انتقال مشکلات و پیگیری مسائل اعضای اتحادیه به دستگاه‌های فعال در حوزه تولید و صادرات نظیر بهداشت، محیط زیست و استاندارد را از اقدامات اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان اعلام کرد.

نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان استان زنجان افزود: موفقیت و پیشرفت اتحادیه در گرو حمایت بنگاه‌های صادراتی و مسئولان استان زنجان و افزایش ضریب نفوذ اتحادیه در جامعه صادرکنندگان است که امیدواریم این مهم به معنای واقعی کلمه محقق شود.

 منبع: تسنیم

نظرات
ADS
ADS
پربازدید