Performancing Metrics

هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ام | اتاق خبر
کد خبر: 350791
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1395 - 10:00
مسی:
مهاجم آرژانتین می‌گوید هنوز 100 درصد آماده نیست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، لیونل مسی در مصاحبه با روزنامه اوله درباره عملکرد درخشانش برابر پاناما دوران نقاهتش و شانس آرژانتین برای قهرمانی صحبت کرد. مهاجم آرژانتین گفت: از بازگشت به میادین خوشحالم و همچنین از گل‌هایی که به ثمر رساندم. در حقیقت از همه چیز خیلی خوشحالم. اشتیاق دارم چون همیشه دوست دارم بازی کنم و درون زمین باشم تا بتوانم به هم تیمی‌هایم کمک کنم. مدت زمان زیادی از میادین دور بودم چون به علت کمر درد نمی‌توانستم حرکت کنم. اکنون برای دقایقی بازی کردن آماده‌ام.

مهاجم بارسلونا در ادامه افزود: بازی‌ها را از بیرون تماشا کردن سخت است. هنوز به آمادگی 100 درصد نرسیده‌ام. تنها 30 دقیقه بازی کردم و خود را با شرایط وفق دادن آسان نیست.

مسی درباره تیم ملی گفت: بازی نخست برابر شیلی نشان دهنده قدرتمان بود. برابر حریف قدرتمندی همچون شیلی عالی بازی کردیم. هدف ما ادامه این روند و پیشرفت کردن است. جام دشواری است. اگر اروگوئه حذف شد به این دلیل بود که ونزوئلا بهتر کار کرد. امیدوارم جام مال ما باشد اما باید آرام بود و در ابتدا به بازی برابر بولیوی فکر کرد سپس به یک چهارم نهایی. همانطور که قبلا گفتم همه بازی ها خیلی سخت هستند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید