Performancing Metrics

1900 نفر از اعضا منافقین از کمپ لیبرتی عراق به آلبانی منتقل می شوند | اتاق خبر
کد خبر: 350804
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1395 - 11:09
خبرگزاری انسا:
دولت آلبانی در صدد استقبال از یک گروه جدید 1900 نفری از اعضا منافقین است که از کمپ لیبرتی در عراق به تیرانا منتقل خواهند شد.

اتاق خبر - خبرگزاری رسمی ایتالیا 'انسا' نوشت: دولت آلبانی قصد دارد تا از گروهی از اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران (منافقین ) که در کمپ لیبرتی عراق پناهنده هستند، استقبال کند.

انسا افزود: 'ادی راما' نخست وزیر آلبانی در پاسخ به سوال 'فلامور نوکا' نایب رئیس کمیسیون پارلمانی امور امنیتی و عضو اوپوزیسیون آلبانی ، اذعان کرد که تیرانا در سال جاری میلادی از حدود 1900 تن از اعضا منافقین استقبال می کند.
انسا افزود: تیرانا در سال 2013 میلادی نیز بنا به درخواست دولت آمریکا، تصمیم گرفت تا از نخستین گروه 210 نفری (منافقین) استقبال کند و اکنون شمار آنها در آلبانی به یک هزار نفر می رسد. استقبال از گروه جدید (منافقین) نیز ظاهرا از سوی آمریکا بویژه در طی سفر جان کری در سفر ماه فوریه گذشته به تیرانا حمایت شده است.
نخست وزیر آلبانی در نامه خود توضیح داد که تمام آنهایی (منافقین) که در سال های اخیر وارد این کشور شده اند، بخوبی ادغام شده و هیچ تصادم جدی صورت نگرفته است و همگی دارای اجازه اقامت قانونی هستند و در حومه تیرانا در واحدهای مسکونی جمعی زندگی می کنند. خیلی از این افراد نیز زبان آلبانیایی را آموخته و برخی کار پیدا کرده اند.

ایرنا

94110

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید