Performancing Metrics

اسپانیا شبیه به بارسلونا و بایرن مونیخ بازی می کند | اتاق خبر
کد خبر: 350830
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1395 - 13:26
وربا:
سرمربی چک نحوه بازی اسپانیا را مشابه بازی بایرن مونیخ و بارسلونا می داند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، چک در اولین بازی اش در یورو دوشنبه عصر برابر اسپانیا قرار می گیرد. پاول وربا در نشست خبری پیش از بازی گفت: دوست دارم هواداران به تیمشان اعتماد داشته باشند. تاکنون خوب بازی کرده ایم. باید دید می توانیم اسپانیا را شگفت زده کنیم یا نه. استرس دارم باید استرس داشته باشیم چون در گروه سختی قرار داریم . همچنین رقابت در این تورنمنت سخت است. زمانی که بازی را شروع می کنیم تنها به بازی فکر می کنیم. استرش داشتن پیش از یک بازی بزرگ خوب است.

سرمربی چک درباره نقطه قوت تیمش اظهار کرد: آن را در مرحله مقدماتی نشان دادیم. بازیکنان در کار انفرادی فوق العاده هستند. تیم خوبی هستیم و این موضوع کمک زیادی کرد تا در این مرحله حضور پیدا کنیم.

وربا درمورد اسپانیا گفت: تمام بازی های این تیم را تماشا کرده ایم و فکر کنم بازیکنانم می دانند برابر یکی از بخت های قهرمانی چگونه بازی کنند. آن ها بازیکنان خیلی خوبی دارند مالکیت توپ را در اختیار دارند قدرتمند هستند اما نقطه ضعف نیز دارند. اگر به 11 نفر این تیم نگاه کنید متوجه خواهید شد شبیه به بایرن مونیخ بارسلونا و رئال مادرید بازی می کنند. با تجربه هستند و مدت هاست کنار هم بازی می کنند. تاکتیک و حرکاتشان با توپ را دوست دارم. همه جهان باید از آن ها یاد بگیرند.

سرمربی چک درپایان اظهار کرد: هیچکس دوست ندارد در بازی نخست شکست بخورد. همه تیم ها این موضوع را می دانند و به همین خاط کمتر حمله می کنند. در همه ورزش ها این چنین است. می خواهیم از بازی فردا امتیاز بگیریم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید