Performancing Metrics

کارنامه دولت یازدهم در عرصه های مختلف درخشان و قابل دفاع است | اتاق خبر
کد خبر: 350988
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1395 - 00:12
فرماندار دهلران با بیان اینکه کارنامه دولت یازدهم در عرصه های مختلف درخشان و قابل دفاع است، گفت: دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی در عرصه سیاست داخلی و خارجی مطالبات مردم را پیگیری و دنبال کرده است.

اتاق خبر - امیدعلی سبزی با اشاره به اینکه 24 خرداد یادآور حضور حماسی ملت ایران در دفاع از برنامه های دولت تدبیر و امید است، اظهار کرد: مردم در این روز با انتخاب خود نشان دادند حامی شعار اعتدال و برنامه های دولت تدبیر و امید هستند.
وی رای اکثریت به دولت تدبیر و امید در انتخابات 24 خرداد سال 92 را مهر تاییدی بر برنامه های این دولت در عرصه های مختلف داست و افزود: امروز دولت و ملت در سایه وحدت و تعامل مسیر ترقی را در پیش گرفته اند.
سبزی برجام را از دستاوردهای مهم دولت یازدهم در عرصه سیاست خارجی برشمرد و یادآور شد: کارنامه دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف نشان از تلاش و جدیدیت برای تحقق شعارها و رسیدن به اهداف و برنامه ها دارد و آمارها نیز این واقعیت را نشان می دهند.
فرماندار دهلران با بیان اینکه گسترش روابط با کشورها در حوزه بین المللی از دیگر دستاوردهای مهم دولت است، تاکید کرد: حضور سرمایه گذاران خارجی و داخلی در مناطق مختلف کشور نشان از تلاش دولت برای رشد و شکوفایی ظرفیت ها دارد.
وی اجرای طرح تحول سلامت و مهار تورم را از دیگر عملکرد های دولت تدبیر و امید در حوزه سیاست داخلی دانست و گفت: امروز دولت در دنبال کردن اهداف اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است گام های مهم و اساسی برداشته است.
وی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در شهرستان مرزی دهلران افزود: امروز دهلران با اقدامات دولت در مسیر رشد و توسعه قرار گرفته و این روند با شتاب و براساس برنامه ریزی مناسب ادامه دارد.
شهرستان مرزی دهلران در 220 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد و از ظرفیت های مهم حوزه کشاورزی و نفت و گاز برخوردار است.

ایرنا

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید