Performancing Metrics

29 باند قاچاق کالا در همدان منهدم شد | اتاق خبر
کد خبر: 351070
تاریخ انتشار: 25 خرداد 1395 - 05:35
فرمانده انتظامی استان همدان گفت: 29 باند و شبکه قاچاق کالا در سال جاری منهدم شده است.

اتاق خبر: سردار حاجی محمد مهدیان نسب روز دوشنبه در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان گفت: با توجه به نامگذاری سال به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و حساسیت مسائل اقتصادی، قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ستاد فرماندهی انتظامی همدان شکل گرفت.
وی اضافه کرد: ستاد فرماندهی اقدام به حساس کردن فعالان در امر مبارزه با قاچاق کالا نسبت به موضوع قاچاق کرده و برای مبارزه با قاچاقچیان از تمامی نیروها بهره گرفت.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: بر این اساس تعداد رزمایش های منطقه ای و سراسری مبارزه با قاچاق کالا 25 درصد نسبت به سال 94 افزایش یافت.
سردار مهدیان نسب افزود: شمار پرونده های قاچاق کالا با ارزش بیش از یک میلیارد ریال در سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 100 درصد افزایش یافت.
وی اضافه کرد: سه هزار و 680 میلیارد ریال کالای قاچاق به همراه یک میلیون و 900 هزار دلار ارز در سالجاری کشف و ضبط شده است.
وی اظهار کرد: انتظامی این استان در بین 14 استان همسطح کشور موفق به کسب رتبه برتر در امر مبارزه با قاچاق کالا شده است.
فرمانده انتظامی استان همدان خواستار نصب سیستم پلاک خوان در وردی گلوگاه شهید زارعی شد و گفت: این سیستم بررسی و شناسایی خودروهای مسروقه و حامل قاچاق کالا را پس از فرار از دست پلیس راحت تر می کند.
سردار مهدیان نسب افزود: با توجه به اقدام جهادی عوامل انتظامی امسال شاهد افزایش 34درصدی کشفیات بوده با این وجود از دستگاهها درخواست می شود هر گونه اخبار قاچاق کالا را به سامانه 110 و 197 اطلاع دهند.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید