
به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، بازیکنان، کادر فنی، اعضای تیم و مسئولان باشگاه نفت تهران برای جلوگیری از تضییع حقوق خود که شامل بخش عمدهای از مطالبات مالیشان میشود، طبق قانون با ارائه درخواستی رسمی به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، خواستار توقیف امتیاز باشگاه نفت تهران و جلوگیری از نقل و انتقال آن تا زمان تسویه حساب کامل شدند.
با ارائه این درخواست قانونی یکی دیگر از موارد اصلی که باعث میشود انتقال امتیاز باشگاه نفت تهران به باشگاه ملوان غیرقانونی باشد تحقق پیدا کرد.
انتهای پیام/
کد: 94108
