Performancing Metrics

رسانه‌ها مشکلات را بیان کنند | اتاق خبر
کد خبر: 352067
تاریخ انتشار: 28 خرداد 1395 - 14:41
استاندار کرمان گفت: وظیفه رسانه ها تنها مماشات با دستگاه های اجرایی و مدیران کل نیست بلکه باید هر کجا حتی در عملکرد استانداری مشکلی را دیدند آن را شفاف بیان کرده تا به نتیجه برسانند.

به گزارش اتاق خبر، علیرضا رزم حسینی عصر پنجشنبه در جمع مسئولان استان کرمان با اشاره به اینکه بخش خصوصی واقعی که همه مطالعات را در راستای اجرای پروژه انجام داده و بدهی های خود را در خصوص دارایی و تامین اجتماعی و ... در حوزه اقتصادی پرداخت کرده اند می خواهیم، گفت: سازمان صنعت و معدن  باید واحدهای ورشکسته را مورد بررسی قرار داده و واحدهایی که مقصر نبوده را در دستور رفع مشکل قرار داده و حمایت کند.

رزم حسینی افزود: این استان متعلق به ماست و باید آن را بسازیم و بپذیریم که با کاهلی و سستی نمی توان کاری را از پیش برد و در جهت سازندگی قدم برداشت.

وی با بیان اینکه دولت اختیارات لازم را به استان کرمان داده است، گفت: استاندار عنوانی نیستم و مدیران با جدیت باید خلق پول و درآمد را از استان داشته باشند یا استان را می سازیم یا باید تکلیف مشخص شود.

استاندار کرمان ادامه داد: وظیفه رسانه ها تنها مماشات با دستگاه های اجرایی و مدیران کل نیست بلکه باید هر کجا حتی در عملکرد استانداری مشکلی را ندیدند آن را شفاف بیان کرده تا به نتیجه برسانند.

رزم‌حسینی یادآور شد: صدا و سیما در اقتصاد مقاومتی باید واقعیات و حقیقت ها را به ما اعلام کند و وارد عمل شود.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی مبتنی بر مقاوم شدن مردم باید باشد، گفت: اقتصاد مقاومتی از جنس سبک جدید مدیریتی است و میراث فرهنگی خفته ای که چند سال سرمایه و ثروت ما را از بین برده است باید فعال شوند.

استاندار کرمان بیان داشت: مدیران ما در صورت مشکل با وزارتخانه و دستگاه های ملی به استانداری اعلام کنند تا پیگیری های لازم در این خصوص انجام گیرد و در این میان هیچ جناح بندی نداریم.

وی افزود: هیچ جناح بندی نداریم و تنها یک مسئله را قبول داریم و آن وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و غیر از اجرای اقتصاد مقاومتی در استان کرمان برنامه دیگری نداریم و مدیری که لایق باشد را تشویق خواهیم کرد.

منبع: مهر

نظرات
ADS
ADS
پربازدید