Performancing Metrics

اتهامات نظام سلطه علیه ایران بی‌اساس، نخ ‌نما و کهنه است | اتاق خبر
کد خبر: 352155
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1395 - 03:29
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد:
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه در مورد موضوع تروریسم باید در وهله اول آمریکایی‌ها پاسخگو باشند گفت: محور اتهاماتی که آن‌ها وارد می‌کنند در واقع مسئولیت‌گریزی آمریکایی ها را نشان می‌دهد.

به گزارش اتاق خبر، علیرضا رحیمی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس سازمان اطلاعات آمریکا مبنی بر هشدار به ایران در خصوص حملات تروریستی و ادعای آنها مبنی بر اینکه از بعضی طرق در خصوص حملات تروریستی به ایران هشدار می‌دهد کاری که ایرانی ها برای آمریکا نمی‌کند گفت:‌اظهارات آمریکایی ها از اول هم بی اساس بوده است و به نوعی در حال ایجاد فضاسازی برای ایران هراسی هستند که از مدت‌ها این پروژه شکست خورده است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: آن‌ها می خواهند با این حرف ها  فضای بی مبنایی را ترویج دهند که آن فضای بی مبنا بی نتیجه خواهد بود زیرا مسأله تروریسم موضوعی است که در وهله اول خود آمریکایی ها باید پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: در ارتباط با مسائل سوریه، عراق، افغانستان و به طور کلی شرایط بین‌المللی، شرایطی است که مشخصا نظام سلطه در حال فرار از مسئولیت پذیری است و اتهاماتی که علیه جمهوری اسلامی ایران منتشر می‌کند به نوعی فرافکنی، بی اساس، نخ نما و کهنه است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه تاکید کرد: در واقع محور اتهاماتی که وارد می‌کنند مسئولیت گریزی آمریکایی ها است. وقتی حمایت های خود از گروه تروریستی را نمی‌پذیرند می خواهند آن را متوجه جمهوری اسلامی ایران آن هم بدون هیچ گونه مستندات و مدارکی کنند.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید