Performancing Metrics

بلیت تخفیف دار در اکران افطار تا سحر | اتاق خبر
کد خبر: 352162
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1395 - 04:22
مدیرعامل شرکت پخش «فیلمیران» بیان کرد برای جذب مخاطب بیشتر در طرح اکران رمضان، می توان قیمت بلیت های سینما را بعد از افطار هم کاهش داد.

به گزارش اتاق خبر، علی سرتیپی تهیه کننده سینما و مدیرعامل شرک پخش «فیلمیران» که پخش فیلم «ایستاده در غبار» را در ماه رمضان برعهده دارد، گفت: مهمترین مساله ای که در زمینه اکران موفق رمضان وجود دارد مساله تبلیغات و اطلاع رسانی دقیق به مردم است. در واقع اگر تبلیغات مناسبی برای این طرح اجرا شود بی شک سطح موفقیت بالا می رود.

وی ادامه داد: تبلیغات تاثیر بسیاری در جذب مخاطب و فروش فیلم های سینمایی دارد. در موضوع تبلیغ فیلم های ایرانی در شبکه های ماهواره ای دیدیم که این تبلیغات گرچه غیرقانونی بودند ولی در افزایش فروش در سینماها تاثیر داشت.

این تهیه کننده سینما بیان کرد: هرچند سینماها با طرح ویژه اکران رمضان مورد استقبال مردم قرار گرفته است، اما هنوز بسیاری از مردم نمی دانند که چنین طرحی در رمضان اجرا می شود و می توانند تا سحر به سینما بروند و از دیدن فیلم های روی پرده لذت ببرند. در چنین شرایطی علاقمندان به سینما می توانند شب ها بدون ترافیک های معمول روزانه و گرمای هوا به تماشای فیلم های مورد نظر خود بروند و اگر اطلاع رسانی دقیق در این زمینه صورت گیرد بی شک اسقبال بیشتری از این طرح می شود.

سرتیپی با اشاره به اینکه علاوه بر تبلیغات مسائل دیگری نیز می تواند در جذب مخاطب موفق باشد، بیان کرد: به عنوان مثال در این طرح باید فیلم هایی اکران شود که مردم دوست داشته باشند آنها را ببینند. همچنین تنوع فیلم ها نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. البته فکر می کنم اگر شرایطی فراهم شود که قیمت بلیت سینماها بعد از افطار نیز با تخفیف همراه باشد در جذب مخاطب موفق‌تر باشیم.

مدیرعامل شرکت پخش «فیلمیران» تاکید کرد: من به عنوان یک پخش کننده اگر شرایط اکران یک فیلم را خوب ببینم، بی شک فیلم مورد نظر را در زمان اکران رمضان روی پرده می برم. در واقع سانس های نیمه شب معمولا مورد استقبال مردم قرار گرفته است و این خود برای صاحبان فیلم‌ها انگیزه ایجاد می‌کند.

وی توضیح داد: طی سال های گذشته، فیلم های خوبی توسط شرکت «فیلمیران» در اکران رمضان روی پرده رفته است، امسال نیز فیلم های «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی و «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان را اکران کرده ایم. هچنین از هفته آینده فیلم «دراکولا» به کارگردانی رضا عطاران را اکران می کنیم.

سرتیپی در پایان گفت: تجربه ما در اکران های رمضان نشان داده است که مردم در رمضان و نیمه‌های شب معمولا بیشتر از هر زمان دیگر به دیدن فیلم ها می آیند و فکر می کنم با تبلیغات بیشتر این استقبال ها نیز افزایش پیدا می کند.

منبع: مهر

94104

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید