Performancing Metrics

مسی بدون داد و هوار راه انداختن، رهبر تیم است | اتاق خبر
کد خبر: 352210
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1395 - 10:33
ورون:
خوان سباستین ورون پاسخ انتقاد مارادونا از لیونل مسی را داد و عنوان کرد این بازیکن بدون اینکه داد و هوار در زمین راه بیندازد رهبر تیم است.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دیگو مارادونا اخیرا به انتقاد از لیونل مسی پرداخت و عنوان کرد مسی فاقد شخصیت رهبری در زمین است. این صحبت های مارادونا بی پاسخ نماند و خوان سباستین ورون پاسخ این صحبت ها را داد و عنوان کرد مسی بازیکنی است که بدون داد و هوار راه انداختن در طول یک بازی فوتبال، رهبر تیم است.

ورون درباره مسی گفت: مسی پسر آرامی است و نیاز ندارد تا در زمین مسابقه داد و هوار راه بیندازد. او شخصیت خوبی دارد و به خوبی می‌تواند تیم را هدایت کند. او کم حرف است ولی این چیزی از شخصیت بالای رهبری او را در زمین کاهش نمی دهد به همین خاطر به نظر من او بهترین گزینه برای کاپیتانی و هدایت تیم است و به خوبی می تواند تیم را در یک مسابقه هدایت کند.

آرژانتین با لیونل مسی باید در یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا برابر ونزوئلا قرار گیرد که مسی به احتمال بسیار زیاد در این دیدار از ابتدا برای تیمش به میدان خواهد رفت.

ورون در پایان گفت: من این تیم آرژانتین را دوست دارم و به نظر من کلاس بالایی دارد و بازیکنان تیم نیز از اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستند و توان رقابت برای قهرمانی را دارند. به نظرم آرژانتین مدعی جدی برای قهرمانی در کوپا است و می تواند در نهایت به این مهم برذسد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید