Performancing Metrics

برآورد هزینه های شخصی نتانیاهو در سفر به نیویورک | اتاق خبر
کد خبر: 352469
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1395 - 15:00
واشنگتن پست گزارش داد:
براساس یک گزارش نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر اخیرش به نیویورک، بیش از 600 هزار دلار از بودجه دولتی را هزینه کرده که از این مبلغ 1600 دلار تنها هزینه آرایشگر شخصی‌ وی شده است.

به گزارش اتاق خبر به نقل از ایسنا، براساس یک گزارش نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سفر اخیرش به نیویورک، بیش از 600 هزار دلار از بودجه دولتی را هزینه کرده که از این مبلغ 1600 دلار تنها هزینه آرایشگر شخصی‌ وی شده است.

به نوشته واشنگتن پست، براساس گزارش مذکور در سفر شش روزه‌ بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل به مجمع عمومی سازمان ملل در پاییز سال گذشته میلادی، 210 دلار هزینه برای خدمات خشکشویی، 1862 دلار هزینه خوراک و نزدیک به 20 هزار دلار هزینه برای انتقال و انبار کردن مبلمان صرف شده است.

شاخار بن میر، وکیل دادگستری پس از شکایت از دفتر نتانیاهو و وزارت امور خارجه، این گزارش مخارج را به دست آورد.

وی گفت: اواخر اکتبر سال گذشته میلادی از دفتر نتانیاهو خواستار این اطلاعات شدم و سپس مرا به وزارت امور خارجه ارجاع دادند و به من گفته شد باید سه ماه منتظر بمانم. من هم به یکی از دادگاه‌های بیت المقدس رفتم و از این دو دفتر شکایت کردم.

شاخار بن میر افزود: این پول من است و حق دارم بدانم که صرف چه کاری شده است.

این گزارش که شاخار بن میر آن را روز پنج شنبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس به اشتراک گذاشت، تهدید کرده که به بدنامی نتانیاهو و همسرش مبنی بر اینکه از یک سبک زندگی گران قیمت بدون اطلاع از حال مردم عادی اسرائیل برخوردارند، جان تازه‌ای می‌بخشد.

این گزارش شامل هزینه‌های صرف شده توسط سارا نتانیاهو، همسر نخست وزیر اسرائیل در این سفر نمی‌باشد. پلیس پیشنهاد کرده که سارا نتانیاهو به خاطر هزینه‌های بی دلیل و بسیار بالای لوازم منزل و سوء‌استفاده از بودجه‌های دولتی در وعده‌های غذایی شخصی و مراقبت از پدر بیمارش تحت پیگرد قرار گیرد.

اسناد و مدارک دادگاه نشان می‌دهد که در این سفر هزینه 5 / 1 میلیون دلار نیز برای پرواز صورت گرفته اما مشخص نیست که این پرواز تنها برای خانواده نتانیاهو بوده یا کارکنانشان نیز همراه آن‌ها بوده‌اند.

این در حالی است که سخنگوی نتانیاهو هنوز در این باره اظهارنظری نکرده است.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید