Performancing Metrics

کلمبیا در ضربه‌های پنالتی پرو را برد و صعود کرد | اتاق خبر
کد خبر: 352508
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1395 - 05:21
تیم ملی فوتبال کلمبیا در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا موفق شد در ضربه‌های پنالتی پرو را شکست داده و به مرحله بعد برسد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه‌ریکا دو تیم کلمبیا و پرو به مصاف هم رفتند که در نهایت به برتری کلمبیا انجامید. 

کلمبیا که بیشتر بازیکنان اصلی خود را در ترکیب داشت، نمایش به نسبت بهتری ارائه کرد اما در باز کردن دروازه پرو ناکام ماند. تلاش این دو تیم در پایان 90 دقیقه به تساوی بدون گل انجامید و بر اساس قانون برگزاری کوپا آمه‌ریکا، دو تیم بدون برگزار کردن وقت‌های اضافه، ضربات پنالتی را زدند.

کلمبیا در پنالتی‌ها عملکرد بهتری داشت و موفق شد با نتیجه چهار بر دو به برتری برسد تا راهی نیمه نهایی شود. برای کلمبیا خامس رودریگس، خوان کوادرادو، داریو مورنو و سباستین پرس پنالتی زدند که همه آنها تبدیل به گل شد. برای پرو اما رائول روییدیاس، رناتو تاپیا گل زدند اما میگل ترائوکا و کریستین کوئوا پنالتی‌هایشان را هدر دادند تا تیمشان شکست بخورد. 

در دیدار بعدی این مرحله بامداد فردا (یکشنبه) تیم‌های آرژانتین و ونزوئلا از ساعت 3:30 بامداد باهم روبرو می‌شوند و مکزیک و شیلی نیز از ساعت 6:30 برابر هم قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید