Performancing Metrics

باند سارقان تجهیزات مخابراتی با ۲۰۵ فقره سرقت منهدم شد | اتاق خبر
کد خبر: 353216
تاریخ انتشار: 1 تیر 1395 - 08:33
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام باند سارقان تجهیزات مخابراتی با ۲۰۵ فقره سرقت در شهرستان رباط کریم خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، سردار محسن خانچرلی گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان رباط کریم پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران در پی گشت زنی های نامحسوس و فعالیت های اطلاعاتی موفق به شناسایی سه سارق که با تخریب قفل و لولای دکل ها اقدام به سرقت باطری های مخابراتی کرده بودند، شدند.

سردار خانچرلی، افزود: با شناسایی خودرو سارقان و استعلام انجام شده از پلاک خودرو مشخص شد، مالکان خودرو از سارقان و مالخران سابقه دار بودند که پس از تشکیل یک تیم عملیاتی و با هماهنگی مقام قضائی، هر دو سارق دستگیر و جهت بررسی و بازجویی بیشتر به پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

وی، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های انجام شده به سرقت و فروش تجهیزات مخابراتی با همدستی فرد دیگری در سطح غرب استان تهران اعتراف کردند.

خانچرلی، ادامه داد: متهمان در ادامه اذعان داشتند، محل اختفاء اموال سرقتی در یکی از باغ های اطراف شهرستان قدس است که در این راستا با اعزام یک تیم عملیاتی به محل، تعداد زیادی کارت رکتی فایر پنج، کارت کنترلیMMI ، باطری های مخابراتی ، ابزارآلات مخصوص سرقت کشف و یک نفر متهم دیگر نیز در محل اختفای اموال دستگیر شد.

 وی افزود: سارقان دستگیر شده در ادامه اذعان داشتند، اموال سرقتی را به سه مالخر سابقه دار به فروش می رساندند که با هماهنگی قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه آنها نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در پایان با اشاره به این که سارقان دستگیر شده به ۲۰۵ فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در شهرستان های غرب استان تهران اعتراف کردند، بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده قضائی و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شدند.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید