Performancing Metrics

اعلام اسامی ۱۴ بازیکن ایران | اتاق خبر
کد خبر: 353225
تاریخ انتشار: 1 تیر 1395 - 09:23
هفته دوم لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۶؛
سرمربی تیم ملی والیبال ایران اسامی ۱۴ بازیکن را برای شرکت در سه مسابقه هفته دوم لیگ جهانی اعلام کرد که بر اساس آن مهدی مهدوی در فهرست هفته دوم حضور نخواهد داشت.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، با پایان یافتن هفته نخست لیگ جهانی تیم ملی والیبال کشورمان دوشنبه شب راهی صربستان می شود. رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی ۱۴ بازیکن را برای حضور در سه دیدار هفته دوم لیگ جهانی مقابل تیم های صربستان، برزیل و بلغارستان در شهر بلگراد را اعلام کرد.

سعید معروف، علیرضا بهبودی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، مصطفی شریفات، محمد فلاح، فرهاد ظریف، مهدی مرندی، شهرام محمودی، مجتبی میرزا جانپور، میلاد عبادی‌پور، حمزه زرینی، علیرضا مباشری و جواد معنوی نژاد بازیکنان حاضر در هفته دوم خواهند بود.

بدین تریب مهدی مهدوی و آرمین تشکری امروز از ریو به تهران باز خواهند گشت تا پس از استراحتی کوتاه با شرکت در تمرینات گروه دوم تیم ملی در تهران خود را برای شرکت در هفته سوم مسابقات لیگ جهانی در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آماده کنند و علیرضا بهبودی و محمد فلاح نیز در بلگراد به جمع کاروان والیبال ایران اضافه خواهند شد تا تیم ملی کشورمان را در سه مسابقه هفته دوم همراهی کنند.

محمد فلاح، سرعتی زن جوان ایران، نخستین تجربه خود در تیم ملی بزرگسالان را کسب خواهد کرد. این بازیکن در تمام رده های پایه ملی به میدان رفته بود. از طرف دیگر علیرضا بهبودی نیز بعد از ۶ سال یک بار دیگر در ترکیب اصلی تیم ملی قرار خواهد گرفت.

آخرین رقابتی که بهبوی پیراهن تیم ملی را بر تن داشت به مسابقات انتخابی مسابقات جهانی ۲۰۱۰ بازمی گردد که در آن زمان مرحوم حسین معدنی هدایت تیم ملی والیبال کشورمان را بر عهده داشت.

مردان والیبال کشورمان با کسب یک پیروزی از سه مسابقه هفته نخست در برزیل امشب ریو را به مقصد بلگراد ترک خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید