Performancing Metrics

پیشمان نیستم | اتاق خبر
کد خبر: 353268
تاریخ انتشار: 1 تیر 1395 - 12:30
پدرو:
هافبک تیم ملی اسپانیا از صحبت هایش درباره نیمکت نشینی پشیمان نیست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اخیرا پدرو از نیمکت نشینی اش در تیم ملی انتقاد کرد و گفت: اگر در ترکیب قرار نگیرم برایم سخت است که تنها در تیم حضور داشته باشم.

پس از این صحبت ها ویسنته دل بوسکه در نشست خبری پیش از بازی برابر کرواسی گفت:پدرو از سخنانش پشیمان است اما هافبک اسپانیایی در این باره اظهار کرد: پشیمان نیستم. با دل بوسکه صحبت کردم... اگر از من بپرسید آینده ام در تیم ملی چگونه خواهد بود پاسخ خواهم داد نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. بازیکنان زیادی وجود دارند. از بودن در تیم ملی قدردانی می کنم. به هیچ وجه قصد نداشتم از سر مربی انتقاد کنم یا جنجال به راه بیندازم. اگر کسی از حرف هایم ناراحت شده است از او عذر خواهی خواهم کرد. با دل بوسکه و بازیکنان صحبت کردم و همه چیز به صورت عادی پیش می رود. نمی دانم چرا حرف هایم این چنین منعکس شده است. دوباره تکرار می کنم از بودن در تیم ملی سپاسگذارم. از اینکه دل بوسکه مرا بین 23 بازیکن قرار داد ممنونم. بدون او چیز هایی را که به دست آوردم را کسب نمی کردم.

پدرو در ادامه افزود: انتطاراتی دارم و مانند همه بازیکنان دوست دارم بازی کنم. اگر این موضوع وجود نداشت اکنون در اینجا نبودیم. اگر یک دقیقه یا اصلا فرصت حضور در میدان را پیدا نکنم می خواهم به هم تیمی هایم کمک کنم.

هافبک چلسی ادامه داد: شرایطم را توضیح دادم و چیز بیشتری برای توضیح ندارم. همه بازیکنان این موضوع را درک می کنند. همه ما در این شرایط قرار گرفتیم مخصوصا در تیم ملی. برای پیدان کردن فرصتی به تلاشم ادامه خواهم داد. اگر قرار باشد با کاپیتان های تیم یا هم بازی هایم صحبت کنم این کار را انجام خواهم داد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید