Performancing Metrics

تلاش فریبکارانه سعودی ها برای فرار از محکومیت بین المللی | اتاق خبر
کد خبر: 353330
تاریخ انتشار: 1 تیر 1395 - 09:45
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری مطرح کرد:
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری تحولات بحرین را تلاش فریبکارانه عربستان سعودی برای رهایی از باتلاق کشتار و خونریزی در منطقه و محکومیت بین المللی دانست.

به گزارش اتاق خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری دوشنبه شب با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در توئیتر بدون نام بردن ازعربستان سعودی و با یاد کردن این کشور با عنوان بردار بزرگتر نوشت: تحولات بحرین فریبی است برای رهایی برادر بزرگترعرب از باتلاق کشتار و خونریزی در منطقه و محکومیت بین المللی و حاکمان بحرین دوباره فریب خورده اند.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری با اشاره به اقدام بی خردانه حکومت آل خلیفه در سلب تابعیت از شیخ عیسی قاسم عالم برجسته بحرینی هشدار داده است : باید هشیار باشیم چرا که این اقدام، دامی است برای تحریک به خشونت وتخریب روابط در منطقه و آگاه باشیم که خشونت پروری صرفا به نفع کشور حامی داعش است.
ابوطالبی با بیان اینکه تحقیر ملت شریف بحرین، سرکوب خواست های دینی و ملی و فشار بیش از حد بر رهبران مردمی آن، نتیجه ای جز نابودی گفتگوهای جدی ملی و افزایش خشونت نخواهد داشت، گفت : راه حل بحران بحرین همان'سلمیه، سلمیه' ای (مسالمت آمیز) است که با فریاد مردم مظلومش به آسمان می رود؛ همان سخن مسالمت آمیزی که راهبرد شیخ عیسی قاسم بوده است.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه نقطه قوت مردم بحرین وعامل پیروزی شان،حرکت مسالمت آمیزمدنی است؛ نه شیخ عیسی تنش را می پسندید و نه مردم خشونت را، علت پیروزی هم همین بوده است، نوشت : موج دوم بحران آفرینی و خطر، در کمین منطقه است؛ پس از شکست افراطیون در یمن و سوریه و آغاز نابودی داعش درعراق، سناریوی تکراری دوباره سامان می گیرد بدین ترتیب که ابتدا کشور بزرگترعرب، برای رهایی از فشاراخلاقی کشتار یمن و سوریه و فشاربین المللی، تحریک آفرینی کند و منطقه رابه آشوب بکشد و اینکه کشورهای کوچک وادار به سرکوب مردم خود و رهبران آنان شوند، تا برای رهایی برادر بزرگتر از فشار افکارعمومی جهانی و ملی شریک جنایات آنان گردند.
ابوطالبی سپس با تاکید بر اینکه کشور بزرگتر برای حل بحران های خود،کشورهای کوچک ومنطقه رابه آشوب بکشاند می بایست برای همه هشیاری بیافریند، نوشت: تحولات بحرین فریبی است برای رهایی برادر بزرگترعرب از باتلاق کشتار و خونریزی در منطقه و محکومیت بین المللی و حاکمان بحرین دوباره فریب خورده اند.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور هشدار داده است که باید هشیار باشیم چرا که این اقدام، دامی است برای تحریک به خشونت و تخریب روابط در منطقه و آگاه باشیم که خشونت پروری صرفا به نفع کشور حامی داعش است.
ابوطالبی می افزاید: بایدآگاه بود؛ مارپیچ بحران آفرینی برای ناامن سازی منطقه وتخریب روابط وحضورقدرت ها در حال نقش آفرینی است؛ باید آن را با درایت دفع کرد نه با خشونت.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهوری در پایان مطلب خود متذکر شده است که موج دوم، اقدام برای بازکردن پای دیگران به بحران آفرینی منطقه است؛که هم انقلاب بحرین را نابود می کند وهم به نجات حامیان داعش می انجامد، حاشا و کلا.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید