Performancing Metrics

ماهیانه ۴۲۰۰ میلیارد تومان مستمری پرداخت می شود | اتاق خبر
کد خبر: 353395
تاریخ انتشار: 1 تیر 1395 - 21:09
معاون فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: ماهیانه ٤٢٠٠ میلیارد تومان بابت مستمری بازنشستگان پرداخت می‌ کنیم.

به گزارش اتاق خبر، محمدحسن زدا در جلسه‌ای با اعضای انجمن صنفی مدیران رسانه‌ها اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی برای برقراری ارتباط مناسب با انجمن صنفی مدیران رسانه‌ها آمادگی دارد و پیشنهاد ما این است که برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و کارگروه‌های مشترک برنامه ریزی صورت گیرد و مسائل مورد علاقه دو طرف در این جلسات بررسی شود.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور ٦٥ هزار نفر نیروی انسانی در اختیار دارد، گفت: برای بهبود انجام امور و پرهیز از فعالیت سلیقه‌ای، استفاده حداکثری از فن آوری اطلاعات مورد توجه قرار گرفته است و در کنار آن فرهنگ سازی و برقراری ارتباط صحیح با شرکای اجتماعی مورد توجه است.

زدا ادامه داد: ما یک سازمان اجتماعی هستیم و باید در قبال نیمی از جمعیت کشور که از خدمات این سازمان استفاده می‌کنند، پاسخگو باشیم.

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای برقراری ارتباط با جامعه و اطلاع رسانی خدمات سازمان فضای مجازی بیشترین استفاده را دارد و در این رابطه تمامی بخشنامه‌ها و فرمهای اداری در سایت سازمان قرار گرفته است.

زدا با بیان اینکه در ٩ ما گذشته ماهیانه به طور متوسط یک میلیون و ١٠٠ هزار لیست اینترنتی به سازمان ارسال شده است، اظهار داشت: در رابطه با بازرسی در سازمان تأمین اجتماعی در سال جاری شاهد تحولات جدی خواهیم بود و بازرسان سازمان از امکانات و تجهیزات نوین در بازرسی استفاده می‌کنند و به اطلاعات لازم دسترسی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی همواره مصالح اجتماعی را سرلوحه کارهای خود قرار می‌دهد، گفت: در دوره فعلی مدیریت این سازمان توجه به برنامه محوری از نکات قابل توجه است و در سال گذشته برنامه راهبردی و برنامه عملیاتی سازمان تهیه و تدوین شد و سازمان تأمین اجتماعی به سازمانی دارای برنامه مشخص تبدیل شده است.

زدا با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی به ٤٢ میلیون نفر از اقشار گوناگون جامعه خدمت رسانی می‌کند و یک میلیون و ٥٠٠ هزار کارفرما در سراسر کشور کارکنان خود را تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار داده‌اند، گفت: ما در سازمان تأمین اجتماعی کارفرمایان را شرکای اجتماعی خود می‌دانیم و باید برای برقراری ارتباط مناسب با این عزیزان تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: سازمان تأمین اجتماعی ماهیانه ٤٢٠٠ میلیارد تومان بابت مستمری بازنشستگان پرداخت می‌کند و بودجه این سازمان در سال جاری بالغ بر ٧٣ هزار میلیارد تومان است که این بودجه در سازمان تأمین اجتماعی وصول و هزینه می‌شود.

امیرعباس تقی پور مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: برای رفع مشکلات مربوط به بیمه خبرنگاران همکاری بسیار خوبی با معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم و تفاهم نامه سازمان تأمین اجتماعی و معاونت مطبوعاتی در حال نهایی شدن است و امیدواریم تا قبل از روز خبرنگار نهایی شود.

وی با تأکید براینکه سازمان تأمین اجتماعی برای ارائه خدمات به اصحاب رسانه آمادگی کامل دارد، افزود: سازمان تأمین اجتماعی دارای رویکرد فرهنگی و اجتماعی است و خدمت رسانی به فعالان حوزه فرهنگ مورد توجه قرار گرفته است.

اعضای انجمن صنفی مدیران رسانه‌ها نیز در این جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با سازمان تأمین اجتماعی و بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید