Performancing Metrics

سرگروهی ژرمن ها پس از برد خفیف برابر ایرلندشمالی | اتاق خبر
کد خبر: 353608
تاریخ انتشار: 1 تیر 1395 - 23:21
آلمان با برتری یک بر صفر برابر ایرلندشمالی به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی یورو 2016 شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، آلمان و ایرلندشمالی در سومین دیدار خود در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان یواخیم لوو به پایان برسد.

بازی با حملات آلمانی ها شروع شد و تیم یواخیو لوو خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفت.

 در دقیقه 7 مسابقه اولین خطر جدی را آلمانی ها ایجاد کردند. توماس مولر با دروازه بان حریف در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی نتوانست این فرصت را به گل تبدیل کند تا درخشش مک گوور دروازه بان ایرلند شمالی، توماس مولر را همچنان در حسرت گلزنی بگذارد. دقیقه 11 ارسال بلند و عمقی بواتنگ در محوطه ایرلند به اوزیل رسید، این بار اوزیل بود که نتوانست دروازه مک گورن را باز کند. یک دقیقه بعد، یک دوی خدیرا به مولر و ناتوان بودن خدیرا در کنترل توپ، باعث شد که گوتسه در موقعیتی بهتر به توپ برسد، ضربه گوتسه را مک گورن برگشت داد، روی توپ برگشتی کیمیش صاحب موقعیت شد که ضربه چیپ او با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت

آلمان که از دو بازی قبلی خود بهتر عمل کرده بود، به صورت مداوم حملات خودش را روی دروازه حریف ایجاد کرد که مسوت اوزیل هم در دقیقه 10 نتوانست دروازه ایرلندشمالی را باز کند.

در دقیقه 19 مسوت اوزیل بار دیگر می توانست اولین گل خود را در این جام به ثمر برساند که ضربه او از دست رفت. دو دقیقه بعد شوت توماس مولر نیز جایی در دروازه ایرلندشمالی نداشت.

در دقیقه 27ضربه شیرجه ای توماس مولر به دیرک دروازه اصابت کرد ولی 3 دقیقه بعد ماریو گومز موفق شد دروازه ایرلند شمالی را باز کند و آلمان را پیش بیندازد.

توماس مولر در دقیقه 33 بار دیگر دیرک دروازه ایرلندشمالی را به لرزه درآورد تا نشان دهد آلمان عزم جدی برای شکست دادن ایرلندشمالی دارد.

در اواخر نیمه نخست نیز باز هم این آلمان بود که شانس گلزنی داشت و ایرلندشمالی در نیمه نخست حرفی برای گفتن نداشت تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر ژرمن ها به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی متعادل شروع شد و اولین خطر جدی را نیز باز هم آلمان به وجود آورد که در دقیقه 52  گوتسه یک موقعیت دیگر را از دست داد. با این حال بعد از این گل از عطش موقعیت های آلمان کاسته شد و بازی دو تیم آرام  و روان دنبال شد.

در دقیقه 81 ضربه سر ماریو گومز با دفع ناقص دروازه بان به شکل خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت و در ادامه دفاع چند لایه ایرلندشمالی اجازه نداد تا آلمان به دروازه این تیم نزدیک شود و این دیدار با برتری یک بر صفر آلمان به پایان برسد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید