Performancing Metrics

ترکیه برد و در فهرست انتظار قرار گرفت | اتاق خبر
کد خبر: 353639
تاریخ انتشار: 2 تیر 1395 - 01:31
ترکیه با برتری 2 بر صفر برابر چک ضمن امضا کردن سند حذف چک، شانسش را برای صعود به مرحله بعد حفظ کرد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، جمهوری چک و ترکیه در سومین دیدار خود در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر ترکیه به پایان رسید.

بوراک ایلماز در دقیقه 10 توانست دروازه چک را باز کند تا ترکیه از حریف خود پیش بیفتد.

این اولین گل ترکیه در این دوره از رقابت ها نیز بود. در ادامه بازی نیز حرکات خوب امره مور پدیده فوتبال ترکیه چند بار باعث شد تا ترکیه تا آستانه گلزنی پیش برود.

در دقیقه 32 پلاشیل با تجربه می توانست دروازه ترکیه را باز کند که شوت سنگین او را باباجان دروازه بات ترکیه برگشت داد.

ترکیه در صورتی می تواند شانس صعود به مرحله بعد داشته باشد که بتواند هر 3 امتیاز دیدار با چک را کسب کند. در شبی که روسیچکی به دلیل مصدومیت نتوانست چک را همراهی کند، نیمه نخست دیدار این تیم برابر ترکیه با برتری تیم ترکیه به پایان رسید.

در نیمه دوم شاگردان وربا حملات زیادی روی دروازه ترکیه ایجاتد کردند ولی حمایت بی نظیر هواداران ترکیه در ورزشگاه به عنوان یار دوازدهم برای این تیم عمل می کرد. شاگردان فاتح تریم در دقیقه 58 روی یک ضدحمله می توانستند به گل برسند. در این صحنه امره مور ستاره جوان بوروسیا دورتموند با عبور از چند بازیکن می توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند که ضربه او از دست رفت و راه به جایی نبرد.

در دقیقه 64 نوبت به اوزان طوفان رسید تا دروازه جمهوری چک را باز کند و دومین گل ترکیه ای ها را به ثمر برساند و آب سردی بر پیکر چکی ها بریزد.

در ادامه چکی ها روی به بازی مستقیم آوردند تا هر چه در توان دارند رو کنند، در دقیقه 78 نوبت به سیوک رسید تا او نیز یک موقعیت دیگر را از دست بدهد و نتواند دروازه ترکیه را باز کند.

در نهیات این دیدار با برتری 2 بر صفر ترکیه  به پایان رسید تا این تیم در گروهی سخت بتواند در صدر جدول قرار گیرد و اسپانیا به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شود.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید