Performancing Metrics

مجوزی برای استخدام معلمان پیش دبستانی مازندران صادر نشد | اتاق خبر
کد خبر: 353989
تاریخ انتشار: 3 تیر 1395 - 16:39
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران گفت که مجوزی برای استخدام معلمان پیش دبستانی که در مدارس غیر دولتی استان مشغول به کار هستند ، صادر نشده است .

به گزارش اتاق خبر، عیسی میر شفیعی روز چهارشنبه افزود : تا زمانی که مجوز نداشته باشیم نمی توانیم در این باره اقدامی انجام دهیم
تعدادی از معلمان پیش دبستانی که در مدارس غیر دولتی مازندران فعالیت می کنند امروز با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان خواستار جذب و استخدام خود شدند .
میرشفیعی گفت : عملی شدن درخواست این معلمان برای استخدام نیاز به صدور مجوز از سوی دستگاه های اجرایی کشوری است و این مقوله خارج از حوزه اختیارات استان است .
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه هم اکنون حدود یکهزار معلم پیش دبستانی در مدارس غیر دولتی استان مشغول فعالیت هستند ، افزود : تابستان سال گذشته با مصوبه مجلس شورای ۳۰۰ معلم پیش دبستانی این مدارس به صورت حق التدریس جذب شدند .
وی گفت که براساس مصوبه سال گذشته مجلس شورای اسلامی ، زمنیه برای جذب معلمان دارای امتیازات لازم از جمله سابقه کاری زیاد به صورت حق التدریسی فراهم شد .
۱۹ درصد از جمعیت حدود نیم میلیونی دانش آموزی مازندران در سال تحصیلی که اخیرا به اتمام رسید در بیش از ۶۰۰ مدرسه غیردولتی استان تحصیل می کردند .

منبع: ای استخدام

نظرات
ADS
ADS
پربازدید