Performancing Metrics

تیم هندبال بانوان به اردن می رود | اتاق خبر
کد خبر: 354126
تاریخ انتشار: 4 تیر 1395 - 10:31
فدراسیون هندبال ایران پس از گذشت نزدیک به دوماه نشست و جلسه با مربیان بانوان تصمیم به اعزام تیم بزرگسالان به رقابتهای قهرمانی آسیا گرفت.

اتاق خبر: فدراسیون هندبال ایران پس از برگزاری چندین جلسه مشورتی با مربیان و اهالی ورزش بانوان این رشته، بالاخره تصمیم خود را برای اعزام تیم بزرگسالان این رشته به مسابقات قهرمانی آسیا گرفت. این تصمیم در حالی گرفته شد که نزدیک به دو ماه پیش خبر دعوت از تیم ایران برای حضور در این رقابتها که در کشور اردن برگزار می‌شود، اعلام شده بود.

تیم هندبال بانوان در رده سنی بزرگسالان در دوره قبل این بازیها در رده ششم ایستاده بود و در این مدت اردوهای مرتب و منظمی برای این تیم تدارک دیده نشد.

فدراسیون هندبال در دو راهی عدم اعزام تیم و قرار دادن هزینه های سفر برای تشکیل تیم های پایه و استخدام یک مربی خارجی و اعزام تیم با وجود عدم کسب نتیجه مانده بود اما در نهایت تصمیم کمیته فنی فدراسیون مبنی بر اعزام تیم به مسابقات قهرمانی هندبال آسیا منتهی شد. این تیم قرار است آذر ماه سال جاری برای شرکت در این رقابتها راهی اردن شود.

تیم هندبال بانوان در رده سنی بزرگسالان سابقه چهار بار حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارد که آخرین بار در سال ۲۰۱۵ به عنوانی بهتر از ششمی دست نیافت.

منبع: مهر

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید