Performancing Metrics

تمامی هزینه های درمان سربازان را ارتش پرداخت می کند | اتاق خبر
کد خبر: 354167
تاریخ انتشار: 4 تیر 1395 - 16:06
فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهکیلویه و بویراحمد گفت: ارتش جمهوری اسلامی تمامی هزینه های حادثه دیدگان سرباز را پرداخت می کند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، امیر علی سامانی ظهر جمعه در حاشیه عیادت از سربازان حادثه دیده در بیمارستان شهید رجایی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: آنچه که برای این سربازان اتفاق افتاده تاکنون بی سابقه بوده است زیرا طی ۱۰ سال گذشته به طور میانگین بیش از ۲ هزار اتوبوس وظیفه جابجایی سربازان منطقه را بر عهده داشتند که تاکنون چنین اتفاقی روی نداده بود.

وی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده ارتش جمهوری اسلامی و بیمه تمامی هزینه های درمان و فوت شدگان را پرداخت می کند و در این راستا هیچگونه نگرانی مطرح نیست.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص این اتفاق و تعداد فوتی های این حادثه گفت: در اتوبوسی ۴۶ سرباز، یک نفر کمک راننده، یک نفر شاگرد و ۴ نفر افراد غیر مجاز بودند که در این میان ۱۳ نفر از فوت شدگان مربوط به شهر شیراز است.

وی ادامه داد: اینکه مطرح می شود اتوبوس تاخیر داشته و یا حمل و نقل سربازان در زمان مقرر انجام نشده است، درست نیست. زیرا اتوبوس حامل سربازان ساعت ۵:۳۰ از پادگان خارج شده اما دو ساعت در ترمینال توقف داشته است که احتمالا دلیل این کار طی کردن مراحل قانونی خودش است.

فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهکیلویه و بویراحمد یادآور شد: اتفاقی بسیار ناگوار و ناخوشایند روی داده اما خوشبختانه مراحل کمک و امداد به موقع انجام شده است که اگر غیر از این بود شاهد تلفات بیشتری بودیم.

امیر سامانی ادامه داد: در حال حاضر ۲۳ نفر در بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری هستند که ۱۰ نفر از آنها در آی سی یو، ۱۳ نفر بخش داخلی بستری شده اند. ۵ نفر از آنها نیز ضربه مغزی هستند که یک نفر از آنها در حال عمل جراحی است.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید