Performancing Metrics

کمیت و کیفیت آثار هنری دارای روحیه حماسی و انقلابی افزایش یابد | اتاق خبر
کد خبر: 354183
تاریخ انتشار: 4 تیر 1395 - 18:21
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: کمیت و کیفیت آثار هنری با روحیه حماسی و انقلابی افزایش یابد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، سردار فتح‌الله جمیری پیش از ظهر جمعه در نشست با هنرمندان بسیجی استان بوشهر اظهار داشت: در سال‌های اخیر شاهد تولید آثار بسیار خوبی از سوی هنرمندان بسیجی هستیم که باید شاهد ارتقای این آثار در زمینه‌های مختلف باشیم.

وی خواستار افزایش کمیت و کیفیت آثار هنری با روحیه حماسی و انقلابی شد و اضافه کرد: هنر انقلابی و حماسی باید به‌ شکل تهاجمی در اجتماع وجود داشته باشد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر لزوم حمایت مناسب از فعالیت‌های هنرمندان بسیجی و آثار هنری و ادبی، خاطرنشان کرد: استفاده از هنر برای مقاصد و اهداف سیاسی، بهره‌گیری ناصحیح از هنر است و باید روح انقلابی و حماسی در هنر دمیده شود.

جمیری با اشاره به نقش آثار هنری انقلابی در تحقق اهداف انقلاب، بیان کرد: روحیه انقلابی و حماسی در آثار هنری و ادبی هنرمندان بسیجی استان بوشهر باید متبلور شود.

وی خواستار نمایش غنای اسلامی و انقلابی در آثار هنری شد و افزود: هنرمندان بسیجی می‌توانند نقش مهمی در توسعه همه‌جانبه نظام و انقلاب داشته باشند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه روحیه حماسی و انقلاب مردم این نظام و انقلاب را حفظ کرده است، گفت: مقام معظم رهبری نیز همواره بر این روحیه تاکید ویژه‌ای دارند و باید در فعالیت‌های هنرمندان شاهد افزایش این روحیه باشیم.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید