Performancing Metrics

۲۲ هزار انشعاب گاز در استان بوشهر نصب می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 354184
تاریخ انتشار: 4 تیر 1395 - 18:30
مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: امسال ۲۲ هزار انشعاب گاز در استان بوشهر نصب می‌شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، غلامعباس حسینی صبح جمعه در آئین آغاز گازرسانی به شهرهای دشتستان اظهار داشت: امروز عملیات گازرسانی به شهرهای ارم، کلمه و بوشکان آغاز شده است تا شاهد تکمیل گازرسانی به شهرهای دشتستان باشیم.

وی از بهره‌مندی ۹۳ درصد جمعیت شهری و ۷۱ درصد جمعیت روستایی استان بوشهر از نعمت گاز طبیعی خبر داد و بیان کرد: میزان بهره مندی شهرهای استان بوشهر از نعمت گاز طبیعی تا پایان امسال به ۹۹ درصد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر همچنین از افزایش ضریب گازرسانی روستایی استان بوشهر به ۹۵ درصد در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: بیش از چهار هزار و ۵۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در سطح استان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۳۵ هزار انشعاب گاز در استان نصب شده است، خاطرنشان کرد: امسال ۲۲ هزار انشعاب گاز در استان بوشهر نصب می‌شود که ضریب گازرسانی را افزایش خواهد داد.

حسینی هزینه گازرسانی به سه شهر شهرستان دشتستان را ۳۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: ۸۴ کیلومتر شبکه انتقال در گازرسانی به مناطق پشتکوه دشتستان اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر ادامه داد: گازرسانی به شهر بوشکان در دهه فجر امسال و گازرسانی به ارم و کلمه نیز نیمه نخست سال ۹۶ به بهره‌برداری خواهد رسید.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید