Performancing Metrics

کانون هنری و ادبی بسیج هنرمندان در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 354191
تاریخ انتشار: 4 تیر 1395 - 19:36
رئیس سازمان بسیج هنرمندان گفت: کانون هنری و ادبی بسیج هنرمندان در استان‌ها راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، غلامرضا منتظری صبح جمعه در نشست با هنرمندان بسیجی استان بوشهر اظهار داشت: هنر دارای نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در جامعه است و باید از ظرفیت‌های هنر به خوبی برای ارتقای فرهنگ دینی استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم که برای کسب رضایت مقام معظم رهبری از فعالیت های فرهنگی و هنری تلاش کنیم، اضافه کرد: باید به سمت رشد و کمال برنامه فرهنگی و هنری حرکت شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان با اشاره به اینکه نیروهای بسیجی و ارزشی باید به سمت اهداف مسیرهای ترسیم شده حرکت کنند، ادامه داد: کسب مقام و رتبه در جشنواره‌ها مقصد نهایی نیست بلکه دستیابی به اهداف ترسیم‌شده باید مورد نظر باشد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی کانون هنری و ادبی بسیج هنرمندان در استان‌ها یکی از برنامه‌های بسیار مهمی است که با موافقت سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفین اجرایی می‌شد.

منتظری هدف از ایجاد کانون هنری و ادبی بسیج هنرمندان را شناسایی و ظهور و بروز استعدادهای هنرمندان بسیجی دانست و بیان کرد: سازمان مرکزی بسیج مسئول ایجاد این کانون‌ها است و مسئولان استانی باید هزینه زمین آن را تامین کنند.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم کانون هنری و ادبی بسیج هنرمندان و شناسایی و بارورکردن استعدادها در استان‌ها، ادامه داد: فعالیت‌های هنری باید بسوی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب سوق پیدا کند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان از واگذاری تمام جشنواره‌های ملی به استان‌ها خبر داد و افزود: غبار محرومیت از سیمای هنر و ادب باید زدودده شود و در این مسیر برنامه‌های مختلف و متعددی اجرا می‌شود.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید