Performancing Metrics

آماده وصول اقساط وام گیرندگان موسسه ثامن الحجج هستیم | اتاق خبر
کد خبر: 354232
تاریخ انتشار: 5 تیر 1395 - 01:53
اطلاعیه بانک پارسیان:
بانک پارسیان به عنوان بانک عامل متولی حل مشکلات مشتریان و طلبکاران تعاونی اعتباری ثامن الحجج اعلام کرد آماده است اقساط دریافت کنندگان تسهیلات این موسسه را دریافت کند.

اتاق خبر - بسیاری از مردم اعلام کرده اند در موضوع موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج متضرر شده اند و منتظر دریافت وجوه و سپرده های خود هستند. بانک پارسیان به عنوان بانک عامل اعلام کرده است مجوز پرداخت بدهی های 100 میلیون تومانی را از بانک مرکزی درخواست کرده و منتظر صدور این مجوز است. 

از سوی دیگر این بانک اعلام کرده آماده دریافت اقساط وامهایی است که مردم از موسسه ثامن الحجج دریافت کرده اند.
در همین رابطه بانک پارسیان طی اطلاعیه ای اعلام کرد؛ پیرو اطلاعیه پیشین، به آگاهی تسهیلات گیرندگان گرامی تعاونی اعتبار ثامن الحجج می رساند ، در اجرای دستور مقام محترم قضایی و ابلاغیه بانک مرکزی، بانک پارسیان همچنان آماده وصول اقساط و وجوه تسهیلات دریافتی ازآن تعاونی اعتبار است.

مشتریان یادشده می توانند با مراجعه به شعب بانک پارسیان و با ارائه مدارک و اطلاعات ذیل نسبت به باز پرداخت تسهیلات اقدام فرمایند:
1. اصل کارت ملی یا شناسنامه
2. کد شعبه تسهیلات دهنده
3. شماره قرارداد تسهیلات
4. حتی المقدور دفترچه اقساط تسهیلات

شایان ذکر است به منظور تسهیل در اين امر ، پرداخت از طریق درگاه اینترنتی بانک پارسیان به نشاني: https://services.pib724.com/services/SamenLoanPayment نیز امکان می باشد .

خبرآنلاین

94110

نظرات
ADS
ADS
پربازدید