Performancing Metrics

بازی با ایتالیا سخت‌ترین آزمون ماست | اتاق خبر
کد خبر: 354576
تاریخ انتشار: 6 تیر 1395 - 11:25
فابرگاس:
سسک فابرگاس می گوید بازی برابر ایتالیا سخت ترین آزمون تیم دل بوسکه در یورو 2016 خواهد بود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دو تیم اسپانیا و ایتالیا باید در حساس ترین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 باید برابر هم به میدان بروند. سسک فابرگاس هافبک تیم ملی اسپانیا که باید فصل بعد زیر نظر آنتونیو کونته سرمربی فعلی تیم ملی ایتالیا به میدان برود، پیش از این دیدار گفت:  بازی با ایتالیا سخت ترین آزمون ماست. آنها تیمی قدرتمند هستند که تجربه بالایی هم دارند. آنها همه ابزار لازم برای قهرمانی را در این تورنمنت دارند.

او در ادامه گفت: همیشه بازی برابر تیم ملی ایتالیا غیر از فینال دوره قبل (اسپانیا 4 بر صفر به برتری رسید) 50-50 بوده است. نباید فکر کنیم که قرار است آن اتفاق دوباره رخ دهد. فینال 2012 یک اتفاق ویژه بود جایی که ما از بازی کردن لذت می‌بردیم و این اتفاق در فینال ها رخ نمی دهد.

فابرگاس درباره حضور کونته در چلسی برای فصل بعد گفت: کونته با من درباره برنامه هایش در چلسی برای فصل بعد سحن گفته است ولی این حرف‌ها پیش خودم باقی خواهد ماند و محرمانه است. او مربی بزرگی است و همیشه شخصیت یک برنده را داشته است. خیلی دوست دارم با او کار کنم و دوست دارم بلافاصله بعد از این تورنمنت تمرکزش را روی چلسی بگذارد. امیدوارم پروژه چلسی برای کونته از روی سه شنبه شروع شود. من یوونتوس کونته را به خوبی به یاد می آوردم که توانست به موفقیت خوبی برسد. عملکرد او در تیم ملی ایتالیا هم موفقیت امیز بوده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید