Performancing Metrics

کشف 2 تُن مواد مخدر در اصفهان | اتاق خبر
کد خبر: 354590
تاریخ انتشار: 6 تیر 1395 - 12:29
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف دو تُن مواد مخدر و انهدام پنج باند قاچاق مواد افیونی در عملیات ضربتی توسط پلیس اصفهان در منطقه جنوب استان خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، پلیس روز شنبه به نقل از سردار عبدالرضا آقاخانی اعلام کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، یگان تکاوری و ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان های سمیرم و شهرضا روز گذشته با یک عملیات منسجم و هماهنگ محموله بزرگی به وزن دو تُن مواد مخدر شامل تریاک، حشیش و مُرفین را کشف کردند.
وی افزود: یک تُن و 700 کیلوگرم از این مواد تریاک، 150 کیلوگرم حشیش و 150 کیلوگرم مُرفین بود.
آقاخانی افزود: در این پیوند 21 نفر که در قالب پنج باند اقدام به حمل مواد می کردند، دستگیر شدند و 12 دستگاه خودروی سبک و سنگین آنان نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی اصفهان با بیان اینکه پلیس این استان مصمم به مبارزه قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر است، گفت: در سه ماه نخست امسال 10 تُن انواع مواد مخدر توسط ماموران پلیس استان کشف شد که این رقم نسبت به کشفیات مدت مشابه سال قبل 8 درصد افزایش دارد.
وی افزود: کشف های جدید در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر نشان می دهد دشمن با ورود این مواد به داخل کشور برای آلوده کردن جوانان و آسیب زدن به نظام نقشه دارد که با تلاش ماموران این فرماندهی، نقشه های آنها نقش بر آب می شود.
بیست و ششم ژوئن مصادف با ششم تیر بعنوان 'روز جهانی مبارزه با مواد مخدر' نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا

94104

نظرات
ADS
ADS
پربازدید