Performancing Metrics

صعود قاطعانه ژرمن ها به یک چهارم نهایی یورو | اتاق خبر
کد خبر: 354961
تاریخ انتشار: 6 تیر 1395 - 22:24
تیم ملی آلمان با برتری 3 گله برابر اسلواکی راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها شد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دو تیم آلمان و اسلواکی در شهر لیل برگزار کننده پنجمین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 بودند که این دیدار با برتری 3 بر صفر آلمان قهرمان جام جهانی به پایان رسید.

 در نیمه نخست آلمان‌ها بازی برتری را به نمایش گذاشتند و در دقیقه 8 شوت بواتنگ روی کرنر تونی کروس به زیبایی وارد دروازه اسلواکی شد.

بعد از این گل داور خطای اشکرتل روی گومس را پنالتی تشخیص داد که البته مسوت اوزیل این پنالتی را از دست داد تا اولین آلمانی تاریخ یورو باشد که پنالتی خود را از دست داده است. در ادامه باز هم این آلمان بود که چندین موقعیت دیگر را از دست داد.

مسوت اوزیل در دقیقه 18 نتوانست دروازه اسلواکی را باز کند و موقعیت حیاتی را از دست داد. در ادامه اسلواکی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کرد که البته به گل نرسید تا اینکه گومس توانست گل دوم آلمان را در اواخر نیمه نخست وارد دروازه اسلواکی کند تا این دیدار با برتری یرمن ها به پایان برسد.

در نیمه دوم از قدرت هجومی آلمان کاسته شد و این تیم به نظر به حفظ نتیجه راضی بود. در یکی از معدودموقعیت های اسلواکی پاس همشیک برای کوچکا باعث شد تا این بازیکن با شوتی سنگین دروازه نویر را تهدید کند که البته این موقعیت نیز از دست رفت.

در دقیقه 63 آلمان به گل سوم نیز دست یافت. پاس هوملس برای درکسلر باعث شد تا این بازیکن به زیبایی دروازه اسلواکی را باز کند تا ژرمن ها نشان دهند به روزهای اوج خود بازگشتند.

در ادامه بازی دو تیم متعادل دنبال شد و توپ در مزکز میدان در جریان بود. البته آلمان هرازگاهی خطرساز شد که جدی ترین موقعیت را در دقیقه 90تونی کروس از دست داد و در دهانه دروازه نتوانست توپ را وارد دروازه کند تا اینکه این دیدار با برتری 3 بر صفر آلمان برابر اسلواکی به پایان برسد تا یرمن ها ضمن انتقام شکست در بازی دوستانه قبل از یورو برابر این تیم، راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

آلمان در مرحله بعد با برنده دیدار ایتالیا و اسپانیا دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید