Performancing Metrics

مبنای کار در استقلال و پرسپولیس باید شفاف باشد | اتاق خبر
کد خبر: 355392
تاریخ انتشار: 9 تیر 1395 - 03:43
گودرزی:
وزیر ورزش و جوانان عصر امروز در نخستین جلسه هیات مدیره جدید باشگاه استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس هیچ محدودیتی در جذب بازیکنان مورد نظر خود ندارند ولی ملاک ما رعایت حقوق مردم و حفظ بیت المال است مبنای کار در این دو باشگاه بایستی شفاف و روشن باشد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا؛ وزیر ورزش و جوانان  عصر امروز در نخستین جلسه با هیات  مدیره جدید باشگاه استقلال  با تبریک به هیات مدیره جدید این باشگاه گفت: برنامه ما از ابتدای حضور این بوده که از ناحیه این دو باشگاه بار مالی بر دوش دولت قرار نگیرد و خوشبختانه برنامه‌های ما جواب داد و این دو تیم در رده های دوم و سوم لیگ برتر قرار گرفتند و ثمرات مدیریت مناسب این دو باشگاه در فصل جدید بیشتر نمایان خواهد شد.

گودرزی افزود: نه استقلال و نه پرسپولیس هیچ محدودیتی در جذب بازیکنان مورد نظر خود نداشته‌اند ولی ملاک ما رعایت حقوق مردم و حفظ بیت المال است. مبنای کار در این دو باشگاه بایستی شفاف و روشن باشد.

وی گفت: این دو تیم متعلق به مردم هستند و باید با آرامش و منطقی آنها را مدیریت کرد .

وزیر ورزش و جوانان به هیات مدیره جدید استقلال توصیه کرد که با کار مدیریتی منسجم، یکصدایی، حرکت بر اساس قانون و مقرارت و قرار گرفتن هیات مدیره در نقش اصلی و تصمیم گیرنده نهایی به موفقیت استقلال بیشتر کمک کنند.

گودرزی به اعتبار فرهنگی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز اشاره کرد و گفت : هویت باشگاه و الگو بودن بازیکنان این دو تیم برای هواداران بسیار مورد توجه است و رفتارهای مناسب آنها می‌تواند در جامعه و هواداران یک موج مثبت ایجاد کند و در هر شکلش نباید به گونه‌ای رفتار کنیم که چهره فوتبال صدمه بخورد و معتقدم هم استقلال و هم پرسپولیس می‌توانند یک پرستیژ فرهنگی خوب برای فوتبال ایجاد کرد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید