Performancing Metrics

روال قانونی انتقال امتیاز نفت به خریدار تهرانی طی شده است | اتاق خبر
کد خبر: 355700
تاریخ انتشار: 9 تیر 1395 - 23:48
آل اسحاق:
معاون حقوقی و بازرس قانونی باشگاه نفت شایعه‌های مربوط به انحلال نفت را بی‌ اساس دانست و از انجام روال قانونی انتقال آن به برنده دوم مزایده خبر داد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسین آل اسحاق درباره شایعات مربوط به انحلال تیم نفت با وجود موافقت اداره کل ورزش و جوانان تهران با واگذاری امتیاز آن به شرکت بهنام پیشرو، گفت: نماینده محترم انزلی در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته نقل قولی را از جانب وزیر ورزش مطرح کرد که بلافاصله نیز از جانب وزارتخانه تکذیب شد. معتقدم این صحبت ها پایه و اساس ندارد چرا که روال قانونی انتقال طی شده و تمام مجوزهای نیز صادر شده است.

وی افزود: در جلسه کمیته برگزاری مزایده که منجر به واگذاری امتیاز به بهنام پیشرو شد، نهادهای نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور حضور داشتند و نمی توان ایرادی به آن وارد کرد.

آل اسحاق افزود: تمام سعی ما این بود تا سابقه این تیم از بین نرود. تاکید آقای زنگنه نیز همین بود. ایشان معتقد بودند وظیفه وزارت نفت، تیمداری نیست اما تکلیف تیم باید با بهترین تدبیر مشخص شود. خدا را شکر با تدابیر وزیر ورزش و نفت، این اتفاق افتاد و تمام تلاش ها این بود تا انتقال به بهترین شکل و کاملا قانونی انجام شود.

وی هم‌چنین با بیان اینکه مالک جدید برای حضور تیم در لیگ برتر استارت زده به ایسنا گفت: بدهی ها را مشخص کرده‌ایم و در اولین گام باید این بدهی ها پرداخت شود. ما در حال رصد امور هستیم تا مالک جدید به تعهداتش پایبند باشد و حق و حقوقی از کسی ضایع نشود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید