Performancing Metrics

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته | اتاق خبر
کد خبر: 355775
تاریخ انتشار: 10 تیر 1395 - 05:08
وزارت راه و شهرسازی جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات آخر هفته جاری را اعلام کرده است.

اتاق خبر: براین اساس پنج محور رودان به بندرعباس، سی‌سخت به بیده، رشت به قزوین در باند رفت محدوده توته‌کابن به رودبار، دهلران به اندیمشک و اولنگ به شاهرود همچنان به دلیل مداخلات جوی مسدود هستند.

همچنین محور هراز، آزادراه تهران – کرج، تهران- ساوه، تهران – قم، محور اختصاصی فرودگاه امام‌ خمینی (ره)، محور فیروزکوه، محور هراز و آزادراه کرج – قزوین نیز به دلیل عملیات کارگاهی با محدودیت رفت‌وآمد خواهد بود.

همچنین براساس اطلاعات ارائه شده از سوی سازمان راهداری در حال حاضر به جز محور تهران – پاکدشت و شهریار – تهران مابقی مسیرهای متصل به پایتخت از ترافیک روان برخوردارند و وضعیت رفت‌وآمد در دو جاده مذکور نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

همچنین وزارت راه و شهرسازی از افزایش 22 درصدی ترددها در جاده‌های کشور در 24 ساعت گذشته خبر داده و اعلام کرده است ساعات اوج تردد حدفاصل 19 تا 20 و کمترین تردد حدفاصل چهار تا پنج صبح ثبت شده است.

آزاد راه‌های کرج – تهران، تهران – کرج، قزوین – کرج، کرج – قزوین و تهران – پاکدشت نیز پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور در طول شبانه‌روز گذشته را تشکیل داده‌اند و پس از آنها محورهای پاکدشت به تهران ، تهران به شهریار، تهران به ساوه و جاجرود به تهران قرار داشته‌اند.

منبع:ایسنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید