Performancing Metrics

حضور رژیم نامشروع صهیونیستی، امنیت کشورهای منطقه را با چالش مواجه کرده است | اتاق خبر
کد خبر: 356136
تاریخ انتشار: 11 تیر 1395 - 17:04
‌نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس گفت: حضور رژیم نامشروع صهیونیستی در منطقه باعث ناامنی در میان کشورهای این منطقه شده است، روز قدس یک حرکت مردمی در هم صدایی با مظلومانی است که جان و مال و ناموسشان به سبب اقدامات غیر انسانی این رژیم به خطر افتاده

به گزارش اتاق خبر، محمداسماعیل سعیدی با تاکید بر ضرورت حضور گستره مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم می‌دانند راهپیمایی روز قدس یک حرکت مردمی برای اعلام انزجار از تمامی اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه است که باعث ناامنی شده‌اند.

وی اضافه کرد: بخش اصلی و عمده مشکلات در خاورمیانه به حضور غده سرطانی اسرائیل بر می‌گردد و به این علت مردم کشورهای اسلامی  از آن اعلام انزجار می‌کنند.

وی با بیان این‌که «آمریکا به دنبال ایجاد امنیت پایدار برای اسرائیل است» گفت: چنین چیزی در سایه بیداری مردم منطقه از اقدامات ظالمانه این رژیم در حمایت و ایجاد گروه‌های ترورریستی، محقق نخواهد شد.

سعیدی با اشاره به وضعیت امنیتی کشورهایی چون عراق و سوریه که در مقابل اقدامات غیر انسانی گروه‌های تکفیری ایستادگی می‌کنند، گفت: حمایت رژیم صهیونیستی از گروه‌های تکفیری و تروریستی بر کسی پوشیده نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روز قدس تمامی مردم پیام خود را به دنیا مخابره می‌کنند که همچنان مدافع حق مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم جنایتکار رژیم صهیونیستی هستند.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید