Performancing Metrics

میزگرد حمایت از حقوق مردم فلسطین در خبرگزاری رسمی روسیه برپا شد | اتاق خبر
کد خبر: 356142
تاریخ انتشار: 11 تیر 1395 - 18:00
میزگرد حمایت از حقوق مردم فسطین با همکاری سفارت ایران در مسکو و خبرگزاری رسمی فدراسیون روسیه برگزار شد.

به گزارش اتاق خبر، در این میزگرد مهدی سنایی،  سفیر ایران در مسکو عبدالحافظ نوفل، سفیر فلسطین در روسیه و تعدادی از صاحبنظران حضور داشتند و نظرات خود را درباره قضیه فلسطین بیان کردند.

سفیر فلسطین ضمن تشکر از توجه جمهوری اسلامی ایران به قضیه فلسطین با مهم خواندن نامگذاری روز قدس از سوی امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات امروز منطقه و جهان اسلام به ویژه افراط‌گرایی بدون حل ریشه‌ای و عادلانه قضیه فلسطین برطرف نخواهد شد.

سنایی با پیوند دادن میان اهداف انقلاب اسلامی ایران و موضع حمایت از وحدت جهان اسلام و حقوق مردم فلسطین درباره ابعاد سیاسی، منطقه‌ای، بین‌المللی و حقوق بشری قضیه فلسطین سخن گفت. او اظهار امیدواری کرد که جامعه بین‌الملل و مراکز حقوق بشری به حمایت از حقوق مردم فلسطین توجه بیشتری کنند.

علاوه بر این سرگئی بابورین، رئیس مرکز احیای میراث معنوی شهر بیت‌المقدس، وفیق الشاعر، رئیس مرکز فرهنگی فلسطین،  رجب صفراف، رئیس مرکز مطالعاتی ایران، شامیل سلطانف، رئیس مرکز مطالعات راهبردی روسیه و جهان اسلام و حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری جدی، استاد دانشگاه تهران نیز در این میز گرد حضور داشتند و در باره موضوع فوق اظهارنظر کردند.

منبع: ایسنا

نظرات
ADS
ADS
پربازدید