Performancing Metrics

بیش از 13 هزار میلیارد ریال برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان تهران اختصاص یافت | اتاق خبر
کد خبر: 356607
تاریخ انتشار: 14 تیر 1395 - 12:51
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان این که 160 هزار میلیارد ریال برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی کل کشور در سال 95 اختصاص داده شده است، گفت: سهم استان تهران از این مبلغ 13 هزار و 160 میلیارد ریال است.

اتاق خبر: محمدرضا مس فروش، 8.2 درصد از کل اعتبار اختصاص داده شده برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی کشور, مربوط به استان تهران است.
وی تصریح کرد: تلاش می کنیم که پرونده های واحدهای صنعتی مشمول این طرح در کمترین زمان رسیدگی شود ضمن این که بر نحوه هزینه کرد وام دریافتی از سوی این واحدهای صنعتی در راستای احیای مشاغل از دست رفته و ظرفیت های نیمه فعال نظارت کامل صورت خواهد گرفت.
مس فروش نرخ سود وام های ارائه شده به واحدهای صنعتی دارای مشکل را نرخ مصوب شورای پول و اعتبار عنوان و ابراز امیدواری کرد که بتوان با استفاده از یارانه سود تسهیلات این نرخ را کاهش داد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران خاطرنشان کرد: دو بند از پنج بند سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به استان مربوط به احیای مشاغل از دست رفته، فعال کردن ظرفیت واحدهای تولیدی نیمه فعال یا تعطیل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی در حال ساختی است که پیشرفت فیزیکی بیش از 60 درصد دارند.
مس فروش با بیان اینکه این مشکلات باید در قالب تامین تسهیلات لازم رفع شود یادآور شد: 981 واحد صنعتی مشمول این سیاست ها در استان تهران وجود دارد که براساس تلقی ما با پرداخت تسهیلات، مشکلات بخش عمده آن ها رفع می شود.
وی گفت: طبیعی است که مشکلات برخی از واحدها نیز باقی خواهد ماند که امیدواریم در دور دوم اعطای تسهیلات، مشکل این واحدها نیز رفع شود.

منبع:ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید